دکتر صالحی امیری در بازدید از اردو تیم ملی عنوان داشت:کوراش یکی از امید های مسلم ما در بازیهای آسیایی هانگژو برای کسب مدال خواهد بود

دکتر صالحی امیری در بازدید از اردو تیم ملی عنوان داشت:کوراش یکی از امید های مسلم ما در بازیهای آسیایی هانگژو برای کسب مدال خواهد بود

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگ ژو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، بختیاریان دبیر فدراسیون ووشو و جمعی از مدیران کمیته و آکادمی ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر صالحی امیری ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین کوراش‌کاران، خطاب به مسئولین، بازیکنان و کادرفنی این تیم گفت: من شخصاً به این موضوع اعتقاد دارم که کوراش با نتایجی که در گذشته کسب کرده و همچنین به امید خدا و عزم، اراده و جدیت شما عزیزان، با درخشش در بازی های آسیایی هانگ ژو، نگاه ها را نسبت به خود عوض کرده تا بسمت فدراسیونی شدن حرکت نماید.

وی در ادامه  ضمن تقدیر از زحمات صدیقی رئیس فدراسیون ووشو به عنوان مدیری جوان، خوش فکر و با انگیزه، ابراز داشت: پیش بینی های خوبی در ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک انجام گرفته است. اینکه رشته ورزشی کوراش می تواند در کنار رشته هایی نظیر ووشو، کشتی و ... خود را به عنوان یکی از رشته های معتبر پر مدال در بازی های آسیایی سال آینده نشان دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه تمامی امکانات و تجهیزات آکادمی ملی المپیک در خدمت شما و دیگر رشته های ورزشی می باشد ابراز داشت: بنده به کسب افتخار و درخشش کوراش در بازی های آسیایی و دیگر رقابت‌های مهم پیش روی این رشته ورزشی بسیار امیدوار هستم.

 

 

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو که انجمن کوراش نیز از زیر مجموعه های این فدراسیون ورزشی محسوب می شود، ضمن خیرمقدم به دکتر صالحی امیری جهت حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش گفت: به لطف خدا، با توجه به سختی های پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، در آینده ای نزدیک لیگ برتر کوراش را پس از وقفه ای سه ساله پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بانوان این رشته ورزشی نیز هم اکنون اردوهای آماده سازی خود را در شهر بجنورد پشت سر می گذارند اظهار داشت: اعضای تیم ملی کوراش آقایان نیز هفت مرحله اردوی منظم را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیای تاجیکستان تاکنون پشت سر گذاشته‌اند. مطمئناً با حمایت های شما در کمیته ملی المپیک، این رویداد می تواند شروعی برای افتخار آفرینی کوراش کاران در بازی های آسیایی پیش رو باشد.

صدیقی در پایان ضمن اشاره به چهار مدال کوراش در بازی های آسیایی جاکارتا (1 طلا، 2 نقره و 1 برنز)، ابراز امیدواری کرد بانوان این رشته ورزشی نیز با درخشش خود در آوردگاه بازی های آسیایی هانگ ژو، باعث بالا رفتن پرچم خوش رنگ کشور عزیزمان ایران شوند و بهترین مدال ها را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند.

شایان ذکر است خسرویار دبیر انجمن کوراش، محمدحسن مجلسی مربی و سرپرست این تیم و همچنین دو نفر از کوراش کاران به نمایندگی از دیگر اردونشینان، ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک در آماده سازی و در اختیار قرار دادن امکانات هتل، سالن تمرین و ... در آکادمی ملی المپیک، صحبت های کوتاهی را در خصوص شرایط اردوهای آماده سازی این تیم بیان کردند.

لازم به ذکر است 21 ورزشکار حاضر در اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش، پیش از بازی های آسیایی هانگ ژو، مسابقات کوراش قهرمانی آسیا_2022 را طی روزهای 27 اسفند سال جاری لغایت 4 فروردین 1401 و به میزبانی شهر دوشنبه تاجیکستان پیش رو خواهند داشت که به لحاظ ارتقاء جایگاه و رنکینگ این ورزشکاران از اهمیت خاصی برخوردار است.

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.