برای برگزاری دوره مربیگری «آمادگی رزم» انجام شد،امضاء تفاهم نامه فدراسیون ورزش‌های همگانی با تربیت بدنی ارتش

برای برگزاری دوره مربیگری «آمادگی رزم» انجام شد،امضاء تفاهم نامه فدراسیون ورزش‌های همگانی با تربیت بدنی ارتش
تفاهم نامه همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی با سازمان تربیت بدنی ارتش به منظور برگزاری دوره های مربیگری «آمادگی رزم» امضا شد. 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی، مراسم رونمایی از دوره مربیگری «آمادگی رزم» ظهر امروز  چهارشنبه ۲۰ بهمن با حضور افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی،  سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی کل ارتش، امیر سرتیپ دوم حسینی رئیس هیات ورزش های همگانی ارتش، سرهنگ بابک امیرنژاد مدیر طرح و ارزیابی سازمان تربیت بدنی ارتش و سرگرد رضا شربت زاده رئیس اکادمی ورزش ارتش برگزار شد. 
 
در این مراسم سرهنگ حسین امیدی با اشاره به امکانات و تجهیزاتی که ارتش برای ورزش دارد، گفت: ارتش پتانسیل بالایی از نظر اماکن و سرانه ورزش در کشور دارد و در دور افتاده‌ترین نقاط کشور هم امکاناتی دارد که می تواند زمینه را برای ورزش همگانی فراهم کند.
 
وی با بیان این که شعار ارتش در دوران کرونا «ورزش تعطیل نیست» بود، ادامه داد: امیدوارم همکاری و تعامل تربیت بدنی ارتش و فدراسیون ورزشهای همگانی بیشتر از گذشته شود و براساس تفاهم نامه ای که امضا شده است بتوانیم برنامه های تاثیرگذاری را در حوزه ورزش همگانی در سراسر کشور اجرا کنیم. هدف ما این است که ورزش را علمی کنیم و به همین خاطر از فدراسیون ورزشهای همگانی تقاضای همکاری و کمک کرده‌ایم.
 
سرتیپ دوم حسینی نیز با تمجید از اقداماتی که در فدراسیون ورزشهای همگانی صورت گرفته است، گفت: فعالیت‌های این فدراسیون در دو سال اخیر را رصد کرده‌ام. فدراسیونی که عملکردش «علمی» و «دانشی» است و علمگرا بودن را محور کار قرار داده است. حضور افرادی متخصص باعث شده است این فدراسیون عملکرد تاثیرگذاری در ورزش همگانی داشته باشد و به یک فدراسیون باشخصیت در ورزش کشور تبدیل شود.
 
وی ادامه داد: ارتش این ظرفیت را در سطح کشور دارد که بتوان با استفاده از آن دوره های مربیگری را در مناطق مختلف برگزار کرد. فدراسیون ورزشهای همگانی از این جهت که نیروهای بادانش و متخصص در اختیار دارد می تواند به تربیت مربیان ورزش در ارتش کمک کند. 
 
افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی نیز با بیان این که «یک روز خوب و بزرگ» برای ورزش همگانی و تربیت بدنی ارتش رقم خورده است گفت: این که ما بتوانیم به آمادگی بدنی نیروهای زحمتکش ارتش کمک کنیم اتقاقی قابل افتخار برای فدراسیون ورزشهای همگانی است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد بهترین مربیان را در اختیار تربیت بدنی ارتش قرار دهیم. 
 
ملایی بر همت همه نهادها و سازمان ها برای کمک به کاهش کم تحرکی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر می خواهیم ملتی سلامت و تندرست داشته باشیم همه نهادها و سازمان ها باید در حوزه ورزش همگانی تلاش و همکاری دو چندانی داشته باشند تا از تمام پتانسیل ورزش کشور برای تامین سلامت مردم استفاده کنیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزشهای همگانی در راستای امضا تفاهم نامه همکاری با نهادها و سازمان های مختلف این بار در خدمت ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی خواهد بود تا با اعزام مربیان متخصص و با دانش به مناطق مختلف، نسبت به تربیت افسران ورزش ارتش اقدام کند.
 
در پایان این مراسم گزارشی در مورد اهداف امضا این تفاهم نامه و همکاری بین فدراسیون ورزشهای همگانی و تربیت بدنی ارتش توسط مهدوی کارشناس آکادمی و رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون ورزشهای همگانی ارائه شد و سپس از پوستر دوره مربیگری آمادگی رزم توسط افشین ملایی و مسئولان تربیت بدنی ارتش رونمایی شد.
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.