رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش مطرح کرد؛ ۴۳ برنامه تربیت بدنی ارتش در چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش مطرح کرد؛ ۴۳ برنامه تربیت بدنی ارتش در چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش برنامه‌های این سازمان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه‌های این سازمان در دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت این ایام، 43 برنامه در بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده که برخی از آنها به مرحله اجرا نیز رسیده است. البته به دلیل وضعیت قرمز در برخی نقاط کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجرای تعدادی از برنامه‌ها تحت تأثیر این مسئله قرار گرفت و مقرر شد که در آینده‌ای نزدیک و پس از بهبود وضعیت، اجرا شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها در چهار محور و حوزه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: حوزه برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی سازمانی و خانوادگی، انجام 43 صعود به قله‌های مرتفع کشور و همچنین برگزاری کلاس‌های داوری، مربیگری، تغذیه و ...، از جمله محورهایی هستند که مدنظر قرار دارند.

رئیس تربیت بدنی ارتش با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مربوط به دهه فجر از اول بهمن ماه آغاز شده است، یادآور شد: مسابقات در رشته‌های بوکس، فوتسال، تنیس روی میز، دوومیدانی، آمادگی جسمانی و شناست. همچنین مسابقات کاراته قهرمانی ارتش در تهران، پنج‌گانه نظامی در شیراز، تنیس روی میز در تهران خواهد بود.

سرهنگ امیدی گفت: دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان و برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری در شهرهای مختلف، از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر انجام خواهد شد. باید به این نکته نیز اشاره کنم که اجرای تمام برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد تا هیچ اتفاقی برای ورزشکاران رخ ندهد.
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.