بازدید مهندس کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک

بازدید مهندس کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته با حضور در محل کمیته ملی المپیک و با همراهی دکتر صالحی امیری از موزه ملی ورزش و محل کمیته ملی المپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ضمن بازدید از موزه ملی ورزش با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد که در این دیدار دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و ایمان دلیل حیرتی مشاوره حوزه ورزش مهندس کوچکی نژاد نیز حضور داشتند.
در این دیدار ابتدا دکتر صالحی امیری گزارشی در خصوص بودجه و برنامه های پیش روی کمیته ملی المپیک مطالبی را مطرح کرد و دکتر سعیدی در خصوص اردوی فدراسیون های مختلف و برنامه‌های آنان توضیحاتی ارائه نمود.
در ادامه پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو گزارش کاملی از وضعیت کاروان از جمله زمان برگزاری بازی ها، رشته‌های اعزامی به تفکیک در دو بخش بانوان وآقایان، همچنین در خصوص چگونگی حضورمان در ادوار  مختلف، مدال ها و عناوینی که تاکنون به دست آوردیم وجایگاهی که برای این دوره پیش بینی کرده ایم و میزان بودجه مورد نیاز ارائه کرد.

در ادامه دکتر کوچکی ضمن خسته نباشید و خداقوت برای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ابراز امیدواری کرد ورزشکاران اعزامی بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.
 وی افزود: مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در کنار کاروان ایران و کمیته ملی المپیک خواهد بود و از لحاظ بودجه بیشتر از قبل حمایت خواهیم کرد.
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.