بازدید دکتر صالحی امیری،دکتر نصراله سجادی و پیمان فخری از اردوی تیم ملی تیروکمان

بازدید دکتر صالحی امیری،دکتر نصراله سجادی و پیمان فخری از اردوی تیم ملی تیروکمان
در ادامه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی پس از بازدید از اردوی قایقرانی، از اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان تیراندازی با کمان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خدا قوت و خسته نباشید به مسئولان فدراسیون ،کادر فنی و ملی پوشان اظهار کرد:با تلاش آقای شعبانی بهار تیروکمان طی سالهای اخیر رشد خوبی در عرصه قهرمانی و همگانی داشته است و این روند کماکان ادامه دارد.
صالحی امیری گفت: امروز با کادر فنی خود آمدیم تا از نزدیک مسائل خود را مطرح کنید؛ اتفاق خوبی که در تیروکمان افتاده حضور آقای شعبانی بهار در راس آن است ،مدیری باتجربه و پرتلاش،تیروکمان مسیر خوب و درخشانی در پیش دارید. ما در حمایت از این فدراسیون تا الان کوتاهی نکردیم و قطعا به کمک خود ادامه خواهیم داد و در بحث تامین تجهیزات نیز با همت فدراسیون هم‌ما و هم مسئولان وزارت ورزش در کنار شما خواهیم بود.
وی گفت:باید از جوان‌گرایی در تیروکمان تشکر کنیم و از تصمیم شجاعانه آقای شعبانی بهار حمایت خواهیم کرد چراکه نسل جوان بسیار با انگیزه و پرتلاش هستند؛ انصافا تیروکمان بسیار بی حاشیه و با برنامه پیش میرود و حتما در هانگژو و المپیک پاریس خواهد درخشید.
در ادامه دکتر شعبانی بهار گزارشی از روند برگزاری اردوها، رکوردها و جوان‌گرایی در تیروکمان ارائه کرد و گفت: انصافا حمایت های مالی کمیته همیشه شامل حال ما بود و حامی ما بودند و در سخت ترین شرایط شخص آقای صالحی امیری حامی ما بودند و از زحمات وزارت ورزش و جوانان که همواره حامی این رشته المپیکی بودند قدردانی می کنم ،همین حمایت‌ها ما را در انجام‌وظایفمان کمک می کرد.
بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ملی ریکرو گفت:حضور شما در اردوی تیم‌های ملی جدای از انگیزه همواره باعث خیر بوده است چرا که از نزدیک از دغدغه های ما مطلع و در صدد رفع آن بر می آیید، در حال حاضر هم اردوی آماده سازی تیم ملی ادامه دارد و از زحمات فدراسیون هم قدردانی می کنیم.
همچنین تعدادی از ملی پوشان و مربیان نیز به بیان مشکلات خود پرداختند که گران بودن تجهیزات تیر و کمان از مهمترین مسائل مطروحه بود.
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.