بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی
صبح امروز دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی قایقرانی بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی صبح امروز (دوشنبه 11 بهمن) از اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان قایقرانی بازدید کردند.

 دکتر صالحی امیری در دیدار با ملی پوشان قایقرانی ابراز داشت: رئیس فدراسیون قایقرانی از مدیران زحمتکش و فعال ورزش کشور بوده است و  هدف از حضور ما در کنار شما اینست که قدردان زحمات شما باشیم و از نزدیک از کمبودها و مشکلات شما مطلع شویم و در صدد رفع آن برآییم.
وی در ادامه گفت: قایقرانی یکی از امید های ما در هانگژو است و در حد توان از فدراسیون حمایت می کنیم، نگاه ما و وزارت ورزش و جوانان حمایتی است تا شما دغدغه ای نداشته باشید و هدف از حضور ما در اینجا و بازدید از اردوی آماده سازی قایقرانی برای بازیهای آسیایی هانگژو حمایت از شماست.
صالحی امیری گفت: نگاه دولت و وزارت ورزش حمایتی است و هر چه در توان دارند انجام می دهند اما شرایط کشور و این تحریم های ظالمانه را هم باید درک کنیم؛ البته هر آنچه در توان داریم به این فدراسیون کمک می کنیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید چرا که در کوتاه مدت تا بازیهای آسیایی هانگژو و بلند مدت المپیک پاریس جزو فدراسیون های اصلی و تحت حمایت ماست.

در ادامه جمعی از بازیکنان ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک در اردو عنوان داشتند این بازدید ها ما را دلگرم تر می کند و خواستار حمایت بیشتری هستیم. این ورزشکاران همچنین برخی مشکلات و دغدغه های خود را نیز مطرح کردند.
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی هم از حمایت های دکتر صالحی امیری تقدیر کرد و به بیان برنامه های آماده سازی تیم های ملی قایقرانی و همچنین برخی دغدغه های خود پرداخت.
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.