دارنده مدال برنز رقابتهای تیمی تیروکمان آسیا: کسب مدال تیمی در رقابتهای گوانگژو دور از دسترس نیست

ششمین اردوی آمادگی ملی پوشان از 26 فروردین ماه جهت حضور در مسابقات جهانی خرداد ماه ، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛اضیه شیرمحمدی دارنده مدال برنز رقابتهای تیمی تیروکمان آسیا در مالزی گفت: با هدف حضور موفق در رقابتهای گوانگژوی چین نخستین اعزام برون مرزی را به رقابتهای جهانی چک و در مسافت 70 متر و با قوانین جدید "فیتا"در پیش رو داریم و امیدوارم با بهترین نتیجه از این رقابتها بازگردیم.
 وی ادامه داد: خوشبختانه اردوهای مستمر ملی پوشان از فروردین سال گذشته آغاز شده بود ضمن اینکه هفتمین مرحله آن نیز از 26 اردیبهشت ماه آغاز و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.
ملی پوش ریکرو جانباز و معلول کشورمان اضافه کرد: البته بزرگترین هدف ما کسب سهمیه المپیک در رقابتهای گوانگژوی چین است و امیدوارم با کسب مدال در این رقابتها مزد زحمات و خستگی های چند ماهه مداوم را بگیریم.
شیرمحمدی تاکید کرد: با توجه به آمادگی که در بخش تیمی بانوان تیروکمان می بینم کسب مدال تیمی در رقابتهای گوانگژوی چین دور از دسترس نیست هر چند که تجربه حضور در مسابقات جهانی را نداشته ایم و قطعا حضور در این پیکارها محک خوبی برای شناخت بیشتر حریفان خواهد بود.
وی در پایان تصریح کرد: جانبازان و معلولان با حمایتهای فدراسیون همیشه برای ادامه راه مصمم و استوار بوده اند و امیدوارم که مسئولان اردوها را به صورت مستمر برگزار کنند چرا که وقفه در اردوها فشار زیادی را از نظر جسمی و روحی به ما وارد می کند.

۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.