نشست اعضاء کمیته تدارکاتی با حضور دبیر کل کمیته برگزار شد؛تشکیل پرونده پزشکی و نظارت بر عملکرد ملی پوشان حاضر در اردو

نشست اعضاء کمیته تدارکاتی با حضور دبیر کل کمیته برگزار شد؛تشکیل پرونده پزشکی و نظارت بر عملکرد ملی پوشان حاضر در اردو
نشست اعضاء کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک باحضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در محل این کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ جلسه کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک روز گذشته با حضور بهرام افشارزاده و مسئولین کلیه کمیته های فرعی در دفتر دبیرکل  کمیته ملی الپیک برگزار شد.
در این نشست مشکلات رایج در ارتباط با هماهنگی فدراسیونها با کمیته تدارکاتی ، فعالیتهای کمیسیون پزشکی و عدم استقبال تعدادی از فدراسیونها ، عدم آشنایی فدراسیونها با روانشناسی ورزشی و عدم استقبال ورزشکاران از کمیسیون فرهنگی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ،ضمن تاکید بر تهیه پرونده پزشکی برای ورزشکاران حاضر در اردو خواست تاآنها مورد معاینه مستمر قرار گیرند و کمیسیون پزشکی نظارت مستقیمی در این کار داشته و تحلیلگران و ناظرین فدراسیون نیز می بایست با نظارت خود تحلیل های کامل و جامعی برای کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین وضعیت بازکنان ارائه دهند و همچنین موارد فوق را به اطلاع رسانه ها برسانند.
در ادامه جلسه فوق مقرر شد نشستی  با روسای فدراسیونها و مدیران تیم های ملی به صورت مستقل با کمیسیونهای فرعی در ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک برگزار گردد و کمیته سنجش و آمادگی جسمانی با تشکیل پرونده ای برای هر ورزشکار وضعیت آمادئگی و جسمانی آنان را به کمیته اعلام کند و کمیسیون روانشناسی هم روانشناسان مورد نظر خود را برای همکاری معرفی کند.
همچنین از سوی اعضاء پیشنهاد شد تا آموزش زبان انگلیسی برای سرپرستان و مدیران تیمهای اعزامی به بازیها در نظر گرفته شود
از دیگر پیشنهادات این نشست می توان به سرکشی به تیمهای ملی به همراه خبرنگاران و عکاسان و همچنین برقراری ارتباط با رسانه های گروهی و نشر کتاب شامل تمام صورتجلسات و فعالیتهای کمیته تدارکاتی اشاره کرد.
دکتر حمیدی رئیس آکادمی و نائب رئیس کمیته تدارکاتی،رحیمی دبیر کمیته تدارکاتی،دکتر واعظ موسوی مسئول کمیسیون روانشناسی، دکتر جزایری مسئول کمیسیون پزشکی، دکتر برجسته مسئول کمیسیون سنجش و اندازه گیری قابلیت های جسمانی و آقای سررشته دبیر کمیته علمی اعضای حاضر در این جلسه بودند.
۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.