طاهریان: واترپلوئیست ها برای کسب مدال در گوانگجو انگیزه بالایی دارند

اواخر اردیبهشت انتخابی لیگ جهانی در چین و ژاپن را پیش رو داریم که 2 یا 3 تیم برتر به لیگ جهانی راه پیدا می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سیروس طاهریان،مربی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان کشورمان اظهار داشت: تمرینات تیم  ملی از هفتم فروردین آغاز شده و از هفته گذشته با حضور استانیسلاو پیواروف وارد مرحله جدیدی شده است  در واقع با شروع تمرینات انگیزه واترپلوئیست ها برای کسب مدال بیشتر شده است و به همین دلیل تمرینات منظم تر از قبل پیگیری می شود،انگیزه واترپلوئیست ها برای تمرین کردن و کسب مدال بیشتر شده اما برای نتیجه گیری کلی باید مدتی از حضور او بگذرد.
وی در خصوص وضعیت تیم ملی اعزامی به  مسابقات انتخابی لیگ جهانی گفت :شرایط سخت است. ما سال گذشته پس از بازگشت از استرالیا و نیوزیلند از خرداد تا اسفند هیچ گونه تمرین و اردویی نداشتیم تا اینکه اواسط اسفند دوباره تیم را جمع کردیم، البته بلافاصله در رقابت های کاپ آسیا مقام نایب قهرمانی را از آن خود کردیم اما فکر می کنم با وقفه ایجاد شده تا حدودی از آمادگی دور شدیم.

طاهرین ادامه داد: تیم چین که قهرمان آسیاست، ژاپن و قزاقستان که با تغییر و تحولی که در آن صورت گرفته دوباره به روزهای اوج خود بازگشته است البته همین اردو تا اعزام به مسابقات گوانگجو ادامه خواهد داشت و با توجه با امکاناتی که برای تیم مهیا  شده است تصورم این است که می توانیم با مدال از گوانگژو بازگردیم.
۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۵:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.