در آستانه اعزام به مسابقات جهانی مصر؛بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیراندازان

در آستانه اعزام به مسابقات جهانی مصر؛بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیراندازان
ظهر امروز دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی تیراندازی در آستانه اعزام به مسابقات جام جهانی مصر بازدید کرد .

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصراله سجادی مشاور عالی و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی به .دعوت مبینی سرپرست فدراسیون تیراندازی ظهر امروز با حضور در محل تمرینات تیم ملی از اردوی ملی پوشان تیراندازی بازدید کرد .

.در این بازدید دکتر صالحی امیری با تک تک ملی پوشان تپانچه و تفنگ حاضر در اردو صحبت کرد و از نزدیک در جریان درخواست ها و مسایل تیراندازان قرار گرفت.

دکتر صالحی امیری در این بازدید اظهار داشت :در اولویت کمیته ملی المپیک و اولویت ستاد بازیها ، به طور قطع تیراندازی جایگاه خاص دارد و ما موظفیم که حمایت حداکثری داشته باشیم .

تیراندازی طلایی شد و در کنار سایر طلایی های المپیک از الان رویکرد ما به تیراندازی متفاوت خواهد شد ، ما می توانیم در بازیهای آسیایی و المپیک بعدی ، استعدادهای جدیدی کشف کنیم 

 رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد : انصاف و اخلاق حکم می کند که ما از همه کسانی که برای  این فدراسیون زحمت کشیدند تشکر کنیم و به خصوص آقای دادگر که این اتفاق در زمان ریاست ایشون اتفاق افتاد.

.صالحی امیری سپس ادامه داد :حضور ما اینجا یک پیام روشن دارد و آن هم توجه ویژه به این رشته است .  کمیته ملی المپیک و  وزارت ورزش در کنار تیراندازی هستند و اطمینان داریم جمع حمایت های کمیته و وزارت مسیر جدیدی را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

تیراندازی

دکتر صالحی امیری در این بازدید در خصوص در خواست یکی از اعضای تیم ملی تیراندازی ناشنوایان که برای حضور در المپیک ناشنوایان برزیل همراه با سایر تیراندازان حضور داشتند ،ابراز داشت،نگاه ما کاملا معطوف به برابری است ، ما قول دادیم برای المپیک برزیل(ناشنوایان) حمایت داشته باشیم ، هزینه ها بالاست و کاروان هم  کاروان بزرگ و سنگینی است البته در ستاد .عالی یک کمیته  مشترک  تشکیل شده است و مقرر است شرایط لازم برای حضور موفق شما را فراهم کند . 

صالحی امیری اضافه کرد  :مسئله دوم که پیگیر آن هستیم بر اساس قانون ۳ درصد کارمندان دولت باید ناشنوا باشند ، ما جلساتی را با شهرداری و وزارتخانه ها داشتیم و حتی این موضوع را در کمیته ملی المپیک اجرایی کردیم ‌‌میزان رضایت ما به مراتب بیشتر از سایر کارمندان شنوا بوده است .  

نهایتا بایستی بر روی سخت افزار شما اقداماتی صورت بگیرد ، بازسازی مجموعه شما هزینه ای میلیارد دارد و ضرورت دارد که بازسازی شود ، امکانات ما همچنان که در اختیار بچه های رشته هلی دیگر هست ، در اختیار شما هم می باشد . ما وظیفه داریم به شما کمک کنیم ، ما زبان شما بچه های ناشنوا هستیم.در گذشته در مورد شما کوتاهی کردیم در حد توان جبران می کنیم.

 

رییس کمیته ملی المپیک در باره دغدغه اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی مصر اظهار داشت: نگرانی از این بابت نداشته باشید طی جلسه ای که با آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان دارم این موضوع را بررسی می کنیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید نگاه کمیته نسبت به تیراندازی کاملا حمایتی است و در واقع هدف از حضور ما در اینجا حمایت از شماست.

 

 

 

 

۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.