در حاشیه نشست با روسای فدراسیون های ورزشی؛

صالحی‌امیری: وفاق و همدلی با محوریت وزارت ورزش و جوانان تنها راه رسیدن به قله موفقیت است/ موزه ملی ورزش اثبات هویت ورزش ایران زمین بود که عنوان آن را ملی گذاشتیم

صالحی‌امیری: وفاق و همدلی با محوریت وزارت ورزش و جوانان تنها راه رسیدن به قله موفقیت است/ موزه ملی ورزش اثبات هویت ورزش ایران زمین بود که عنوان آن را ملی گذاشتیم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ورزش ایران برای رسیدن به موفقیت و قله افتخار یک راه دارد و آن هم وفاق و همدلی با محوریت وزارت ورزش است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدرضا صالحی‌امیری در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: ورزش ایران برای رسیدن به موفقیت و قله افتخار یک راه دارد و آن هم وفاق و همدلی با محوریت وزارت ورزش است. قدردان مدیران قبلی یعنی علی‌نژاد، داورزنی و سجادی هستیم و قدردان پذیرش مسئولیت در این شرایط توسط پولادگر هستیم‌.
 
وی تاکید کرد: همه ما می‌دانیم منابع ورودی محدود و نیازها زیاد است. امسال شرایط بهتری نخواهیم داشت و باید انطباق بین نیاز و مطالبات داشته باشیم. میانگین تخصیص ما 120 تا 130 درصد است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال تخصیص دیگری داشته باشیم‌.
 
صالحی‌امیری افزود: تجلیل از پیشکسوتان یک پیام روشن دارد و تبار ورزش را فراموش نخواهیم کرد.اگر ورزش ایران سبز است، بخاطر ریشه‌های ما است که پیشکسوتان هستند. یکی از اهداف جدی ما از روز اول گسترش فعالیت‌های فرهنگی از جنس اثر بخشی است. باید با رویکرد پهلوانی پیش برویم که با شعار و بنر امکان پذیر نیست.
 
رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: موزه ملی ورزش اثبات هویت ورزش ایران زمین بود که عنوان آن را ملی گذاشتیم. آرم آن مجموعه هم ورزش است که متعلق به ملت ایران است و کسی مالک آنجا نیست. همه آثار ثبت و ضبط شده‌اند. تاریخ شفاهی ایران هم به عنوان بزرگ‌ترین منبع برای همه اساتید، دانشجویان و ... در ایران و جهان خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: از دبیر در فدراسیون کشتی، طباطبایی در فدراسیون کاراته، دادگر در تیراندازی به خاطر درخشش در المپیک قدردانی می‌کنم همچنین قدردان سایر فدراسیون‌ها که جایگاه خود را در المپیک ارتقا دادند.
 
صالحی امیری خاطرنشان کرد: جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک با ریاست دکتر سجادی چند جلسه برگزار شده است و تلاش می‌کنیم موفقیت‌های ورزش در مسابقات پیش‌رو بازهم تکرار شود.
۲۹ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.