مراسم تجلیل از پیشکسوتان تنیس و بدرقه خانم مشکات الزهرا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛دکتر صالحی امیری:آینده تنیس درخشان خواهد بود

مراسم تجلیل از پیشکسوتان تنیس و بدرقه خانم مشکات الزهرا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛دکتر صالحی امیری:آینده تنیس درخشان خواهد بود

مراسم تقدیر جمعی از پیشکسوتان تنیس و همچنین بدرقه مشکات الزهرا صفی جهت اعزام به مسابقات گرند اسلم با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،دکتر کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و مسئولین فدراسیون تنیس در محل کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط  عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات پیشکسوتان فدراسیون تنیس ابراز داشت:واقعیت اینست که پیشکسوتان وقتی وارد فضایی می شوند به آن فضا روح می دهند و در واقع سرمایه های بسیار ارزشمند فدراسیون های ورزشی هستند.
وی افزود: موفقیت ورزشکاران کشورمان در رقابتهای بین المللی بخصوص در بخش بانوان جدای از غرور ملی  یک پرستیژ ملی هم به همراه دارد و این موضوع مهم است و به همین دلیل در نشست های ستاد عالی همواره نگاه ما بر اعزام بانوان به رقابت های بین المللی حمایت آمیز است.
رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:موفقیت خانم مشکات الزهرا برای ما بسیار ارزشمند است و وی این موفقیت را با تلاش و حمایت بدست آورده است  و از مسئولین فدراسیون،پیشکسوتان و مربیان قدردانی می کنم.
رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: با وجود پیشکسوتان ارزنده ای همچون شما و حضور نسل جدید، جوان و با انگیزه  و برنامه های فدراسیون، من آینده این رشته المپیکی را درخشان می بینیم و امروز اینجاییم تا به نمایندگی از جامعه ورزش بانوان کشور ضمن تقدیر و بدرقه خانم مشکات الزهرا از پیشکسوتان،این ریشه های همیشه سبز فدراسیون نیز تقدیر کنیم.
در ادامه داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از دکتر صالحی امیری به پاس راه اندازه موزه ملی ورزش و نصب سردیس های مفاخر ورزش کشور عنوان داشت: تا در صورت لزوم تعدادی از پیشکسوتان و مفاخر تنیس نیز سردیسشان ساخته و در موزه نصب گردد که با موافقت رئیس کمیته ملی المپیک قرار گرفت.
در خاتمه از سوی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون، از پیشکسوتان تنیس و خانم مشکات الزهرا تقدیر بعمل آمد.

۲۷ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.