سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛دکتر صالحی امیری: انسجام و یکپارچگی در نظام فعالیت های علمی و پژوهشی و متصل شدن به دانشگاه، از ضروریات پیشرفت علم در ورزش است

سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛دکتر صالحی امیری: انسجام و یکپارچگی در نظام فعالیت های علمی و پژوهشی و متصل شدن به دانشگاه، از ضروریات پیشرفت علم در ورزش است
رئیس کمیته ملی المپیک در جریان برگزاری آیین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در رابطه با ضرورت جهش این آکادمی توضیحاتی را به حاضرین ارائه کرد.
 
  
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک، دکتر صالحی امیری که در ابتدای صحبت های خود هدف از حضور در آیین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک را حمایت از برگزاری این رویداد علمی عنوان داشت در سخنانی ضرورت جهش آکادمی ملی المپیک را در چند محور بر شمرد.
وی با بیان اینکه کمیته و آکادمی ملی المپیک و همچنین نهادهای علمی در ورزش، بیش از هر زمان دیگری نیازمند نقد و بررسی عملکرد گذشته و تعیین استراتژی های روزآمد هستند گفت: ما اگر نپذیریم که وارد فضای نقد شده ایم، مطمئناً دچار تأخر در برنامه ها و اهدافمان هستیم و این باعث خواهد شد تا دیگران به حرکت و رشد خود ادامه دهند و ما ایستا باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: آکادمی متناسب با مأموریت خود باید در تحول اهداف، برنامه ها و ساختار خود کوشا باشد. محیط ورزش نیز مانند محیط فرهنگی و دانش، دائماً در حال تغییر است و این مجموعه که نام ملی را یدک می کشد باید در تمامی زمینه های ورزشی مرجعیت داشته باشد.
استفاده از ظرفیت های دانشگاهی به منظور دور نشدن از تحول دانش، بهره مندی از ظرفیت های بین المللی و نگرش استراتژیک در تحلیل پدیده ها از دیگر موضوعات و ضروریات مهمی بود که دکتر صالحی امیری برای پیشرفت هر چه بیشتر آکادمی ملی المپیک عنوان کرد.
دکتر صالحی امیری، انسجام و یکپارچگی در نظام فعالیت های علمی و پژوهشی و متصل شدن به دانشگاه را از ضروریات پیشرفت علم در ورزش عنوان کرد و ابراز داشت: باید نیاز دانشجویان، محققان، پژوهشگران و ورزشکاران در دسترس این عزیزان قرار بگیرد و این مهم محقق نمی شود مگر با احداث بانک جامع اطلاعاتی در تمامی حوزه های ورزشی.
شایان ذکر است سومین همایش آکادمی ملی المپیک در شش نشست تخصصی با عناوین "مدیریت ورزشی در جنبش المپیک"،"بهینه‌سازی عملکرد ورزشکاران نخبه"،"ملاحظات پیشگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران"،" ارزش ها در جنبش المپیک"،"بازبینی عملکرد قهرمانان در بازی های المپیک 2020 توکیو از نگاه روانشناسی"و"جنبش پارالمپیک، پزشکی و کلاسبندی در ورزشکاران پارالمپیکی" از صبح امروز آغاز و تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد داشت.    
۲۶ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.