علی رحیمی کازرونی: تلاش می‌کنیم دست پر از قهرمانی هندبال آسیا بازگردیم

علی رحیمی کازرونی: تلاش می‌کنیم دست پر از قهرمانی هندبال آسیا بازگردیم

سنگربان تیم ملی هندبال ایران از مردم و جامعه هندبال خواست دعا و انرژی مثبت خود را بدرقه تیم ملی کنند تا تمام بازیکنان بتوانند نماینده خوبی برای هندبال ایران در مسابقات هندبال قهرمانی

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، علی رحیمی کازرونی سنگربان تیم ملی هندبال ایران اظهار کرد: بازی دوستانه با دو تیم بزرگ دنیای هندبال یعنی اسپانیا و لهستان در تورنمنت اسپانیا مطمئنا کمک بزرگی به تیم ملی می‌کند به این خاطر که بازیکنان می‌توانند با خودباوری بیشتری در رقابت‌های آسیایی حضور یابند و راحت‌تر در زمین مسابقه بازی کنند.

وی افزود: امیدوارم هر سه دروازه‌بان، محمد سیاوشی، امید سرپوشی و من در مسابقات آسیایی به تیم ملی کمک کنیم و گوشه‌ای از بار تیم را به دوش بکشیم تا هم سهمیه مسابقات جهانی  را کسب کنیم و هم روی سکو بایستیم.

رحیمی درباره جو تیم ملی نیز چند روز مانده تا آغاز مسابقات آسیایی هم گفت: جو تیم بسیار خوب و آرام است و برنامه‌ها طبق روال پیش می‌رود. مانوئل فرناندز هم با تمام بازیکنان رفیق است و علاوه بر این روانشناس خیلی خوبی هم هست و همین باعث شد جو خوبی در تیم ملی ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم و جامعه هندبال می‌خواهم دعا و انرژی مثبت خود را بدرقه تیم ملی کنند تا هم بتوانیم نماینده خوبی برای هندبال ایران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا باشیم، هم از هندبال ایران دفاع کنیم و دست پر از عربستان بازگردیم.

۲۵ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.