شیخ آل‌صباح موفقیت تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی را تبریک گفت

شیخ آل‌صباح موفقیت تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی را تبریک گفت
شیخ سلمان آل‌صباح، رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا کسب نخستین مدال برنز ایران در مسابقات جام جهانی چین را به فدراسیون تیراندازی ایران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شیخ سلمان آل صباح در پیامی  کسب مدال برنز رشته تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان توسط الهه احمدی تیرانداز کشورمان درمسابقات جام جهانی تیراندازی چین را به سید‌مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی ایران تبریک گفت.
وی درپیام خود خاطرنشان کرد: کسب این نتیجه توسط تیرانداز کشور ایران،‌ افتخاری دیگر برای قاره آسیاست.
 شیخ سلمان در پیام خود ابراز امیدواری کرد موفقیت های تیراندازان ایران در مسابقات آتی نیز ادامه داشته باشد و گفت: دستیابی به این مدال  نشان دهنده پیشرفت سریع این ورزش در قاره آسیا است.
وی همچنین در پیام خود از حمایت و مدیریت مؤثر سیدمهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی، که پشتوانه ای برای دستیابی تیراندازان به مقام قهرمانی است قدردانی کرد.
گفتنی است، رییس کنفدراسیون تیراندازی آسیا برای دومین بار در سال جاری به دلیل عملکرد تیراندازان ایران در مسابقات جهانی به فدراسیون کشورمان پیام تبریک می‌فرستد.
وی اوایل فروردین ماه سال جاری نیز به مناسبت کسب عنوان پنجمی جهان توسط مه‌لقا جام‌بزرگ در رشته تفنگ بادی 10 متر زنان مسابقات جهانی تفنگ و تپانچه استرالیا به ایران تبریک گفته بود.
گفتنی است، ‌الهه احمدی موفق شد در رشته تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان با کسب 682.9 امتیاز مقام سوم این رشته را در مسابقات جام جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی چین از آن خود کند و گردن آویز برنز را به دست آورد.

۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.