صدیقی در بازدید از اردوی تیم ملی زنان: در کنار هم تاریخ سازى خواهیم

صدیقی در بازدید از اردوی تیم ملی زنان: در کنار هم تاریخ سازى خواهیم
 
 
رئیس فدراسیون ووشو در بازدید از اردوی تیم ملی بانوان گفت: امسال با اضافه شدن کوراش و درخشش زنان ووشو شاهکار خلق خواهیم کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ضمن بازدید از اردوی تیم ملی ووشو بانوان که در محل آکادمی ملی ووشو در حال پیگیری است، با کادر فنی و ملی‌پوشان تالو و ساندا دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
وی در این دیدار ضمن ابراز رضایت و خشنودی از روند تمرینات، خطاب به ملی‌پوشان اظهار داشت: طبق گزارشی که کادر فنی به من داده، می‌دانم که شرایط تیم خوب است. ما سعی کردیم شما را ۹ ماه پیش از آغاز بازی‌های آسیایی وارد اردو کنیم تا به اوج آمادگی برسید.
 
صدیقی گفت: اعتقاد راسخ دارم که در کنار هم تاریخ‌سازی خواهیم کرد. همانگونه که می‌دانید، ووشو همواره در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری زیادی داشته و پس از کشتی، پرمدال‌ترین رشته بوده است. امسال با اضافه شدن کوراش امیدواریم شاهکار خلق کنیم و پرمدال‌ترین رشته کاروان ایران باشیم. ضمن اینکه میزبانی چین همواره برای ما خوش یمن بوده است و من اطمینان دارم این بار هم نتایج فوق العاده ای را دختران ووشو رقم خواهند زد.
 
رئیس فدراسیون ووشو عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که بهترین عملکرد را در مراحل آماده‌سازی تیم‌ها داشته باشیم و سعی می‌کنیم هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد.
 
صدیقی تاکید کرد: مهمترین نکته که در این اردوها و اساسا در مورد تیم ملی ووشو و جلوتر از بحث فنی وجود دارد، بحث اخلاق حرفه ای و منش قهرمانی است. ورزشکاران ووشو در سطح جامعه، شناخته شده هستند و باید رعایت اصول اخلاقی و منش قهرمانی همواره ماهیت واقعی ووشو که اخلاق است را به نمایش بگذارند.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که از استان‌های مختلف در اردو نماینده داریم، این نشان می‌دهد که ووشو به همه استان‌ها راه یافته و امیدوارم بهترین اتفاقات رخ بدهد. ما هم سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم. پس از این اردو، ورزشکاران به ۱۴ روز مرخصی می‌روند و پیش از سال جدید این روند دو هفته‌ای اردوها و دو هفته‌ای مرخصی‌ها ادامه خواهد داشت. البته ملی‌پوشان با آغاز سال جدید به صورت مداوم در اردو خواهند بود. امیدوارم در کنار هم باعث شادی دل مردم شویم.
 
در ادامه زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت: شاهد تمرینات منظم و خوبی هستیم و خیلی خوشحالم که نظم و انضباط خوبی در اردو برقرار است. بانوان ملی‌پوش ووشو از جمله ورزشکاران بااخلاق هستند. تیم کنونی ترکیبی از جوانان و باتجربه‎ها است و امیدوارم شاهد درخشش فوق‌العاده‌ای از سوی آنها باشیم. ما به این تیم امید داریم و سعی کردیم در فدراسیون با مدیریت صدیقی تمام خواسته‌ها برای برگزاری یک اردوی بی‌نقض را مهیا کرده و شرایط خوبی را فراهم کنیم.
 
همچنین مجید ملکی مدیر تیم‌های ملی عنوان کرد: خدا را شکر شرایط اردوی تیم ملی بانوان همانند تیم مردان است، در واقع هیچ چیزی فرق ندارد و همه چیز سر وقت و به موقع در حال برگزاری است. ملی‌پوشان روز گذشته به آکادمی ملی المپیک رفتند و نتایج آزمون آنها نشان می‌دهد که شرایط خوبی در اردو حاکم است و ورزشکاران با آمادگی کامل حضور دارند.
 
محبوبه کریمی سرمربی تیم تالوی بانوان گفت: برای نخستین بار ۹ ماه تا آغاز یک رویداد، اردوهایی تدارکتی آغاز شده است که این اتفاق بسیار خوب و مهمی است. به خوبی می‎دانیم برگزاری این اردوها با شرایط کنونی اقتصادی دشوار است و از مسئولان فدراسیون ووشو بابت این همکاری همه جانبه و متعهدانه تشکر و قدردانی می‎کنیم.
 
راضیه طهماسبی، سرمربی تیم ملی ساندا نیز اظهار داشت: از قدیم گفته‎اند، سالی که نکوست از بهارش پیداست. بهار ما با این اردو آغاز شده است. برگزاری اردو با کیفیت بالا، آرامش حاکم بر فضای کنونی تیم ملی و فدراسیون و از همه مهمتر نظمی که در فدراسیون و تیم ملی وجود دارد، می‎تواند باعث درخشش تیم ملی کشورما در بازی‎های آسیایی شود.
همچنین فریناز نذیری، مربی تیم ملی ساندا یادآور شد: امیدوارم بازیکنان قدر این روزها را بدانند و به خوبی از آنها استفاده کنند. به عنوان مربی تمام تلاش خودم را به کار می‎بندم تا تیم موفق باشد.
در ادامه این دیدار، شهربانو منصوریان به نمایندگی از ورزشکاران ساندا گفت: فدراسیون ووشوبرنامه محور است و براساس نظم و برنامه‌ریزی کار می‎کند. هیچ وقت فدراسیون ووشو چنین شرایطی مناسبی نداشته است و صادقانه می‌گویم؛ شرایط بسیار خوبی در اردو حاکم است و قبلاً چنین شرایطی نداشتیم. خوشبختانه ملی‌پوشان لباس‌های متحدالشکل و زیبا دارند و بابت این مسئله از فدراسیون تشکر می‌کنم. کیفیت برگزاری اردو بالاست و آرامش بسیار خوبی بر فضا حاکم است. ما مربیان خوبی داریم و سرپرست بااخلاقی در کنار تیم است. به شخصه تمام تمرکز و تلاشم این است که در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم.
وی ادامه داد: می‌دانم رقبای سختی در ایران دارم، اما همیشه گفته‌ام که حرفم را در میدان مسابقه و روی سکو می‌زنم. ما قبلاً هر زمان که به مسابقات جهانی و بین‌المللی می‌رفتیم، دچار استرس می‌شدیم، ولی در دوره جدید با حضور صدیقی این معضل رفع شده است. در واقع برگزاری رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی کشور به ما این مسئله را نشان داد که سطح این رویدادها چیزی از مسابقات جهانی کم ندارد. در پایان نیز از کادر پزشکی و کادر اجرایی و فنی فدراسیون تشکر می‌کنم.
زهرا کیانی دیگر ملی‌پوش کشورمان نیز به نمایندگانی از ورزشکاران تالو گفت: شرایط خوبی حکم‌فرماست و از این نظم و انضباط خرسندیم. ما می‌دانیم شرایط سخت اقتصادی و بودجه انقباضی وجود دارد، اما فدراسیون چیزی برای ما کم نگذاشته و امیدواریم این روند تا پایان اردو وجود داشته باشد و ما هم با کسب نتایج درخشان این لطف‌ها را جبران کنیم.
۲۳ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.