رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:برنامه ریزی برای آماده سازی کاروان اعزامی به هانگژو انجام شده است

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:برنامه ریزی برای آماده سازی کاروان اعزامی به هانگژو انجام شده است

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه ریزی این فدراسیون برای ارائه خدمات کامل پزشکی ورزشی در راه آماده سازی کاروان اعزامی ورزش کشورمان به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در دیدار با هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی که در محل این فدراسیون برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه ورزش های پایه و پرمدال در ارتقای جایگاه بین المللی ورزش کشورمان، تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی هرچند در زمره فدراسیون های مدال آور نیست، اما همواره تلاش کرده ایم به بهترین شکل در مدال آوری های ورزش کشور ایفای نقش نماییم.

وی افزود: در این راستا با توجه به اهمیت بازی های آسیایی ۲۰۲۲ برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات مختلف درمانی، آموزشی، معاینه، ضد دوپینگ و... برای کاروان اعزامی کشورمان به این رویداد به عمل آمده است و امیدواریم مجموعه ورزش کشور از جمله فدراسیون دوومیدانی در هانگژو خوش بدرخشد.

در این دیدار هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز ابراز امیدواری کرد که تعاملات موجود میان این فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی روز به روز توسعه یابد

یادآور می شود، ورزش ایران در ۲۶ رشته ورزشی دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنهبرداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش های صعودی، کبدی، اسکیت، تیراندازی باکمان، فوتبال، هندبال، شنا-شیرجه-واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازیهای الکترونیک، سپک تاکرا و تنیس روی میز در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو حدود ۷ ماه دیگر شرکت خواهد کرد.

۲۰ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.