سازمان بهداشت جهانی مطمئن از برگزاری المپیک ایمن زمستانی

سازمان بهداشت جهانی مطمئن از برگزاری المپیک ایمن زمستانی
به گفته یک مقام ارشد، سازمان جهانی بهداشت هیچ گونه افزایش خطر انتقال کووید-19 را در بازی‌های المپیک زمستانی و پارالمپیک زمستانی 2022 در پکن پیش‌بینی نمی‌کند.
 
 
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  الجزیره، مایکل رایان، مدیر فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت، اعلام کرد که این سازمان به اقدامات مقابله ای با کووید-19 توسط پکن 2022 و کمیته بین‌المللی المپیک، شامل همه شرکت‌کنندگانی حاضر در یک «سیستم مدیریت حلقه بسته» "اطمینان دارد".
بر اساس سیستم حلقه بسته، همه شرکت‌کنندگانی که به شهر سفر می‌کنند، روزانه تحت آزمایش کووید19 قرار می‌گیرند و نمی‌توانند در طول مدت اقامت خود در پکن به خارج دسترسی داشته باشند. نگرانی‌ها در مورد شیوع کووید19 در هفته‌های اخیر و پس از ظهور نوع Omicron افزایش یافته است، در حالی که حداقل دو شهر چین به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا وارد قرنطینه‌های جدید شده‌اند.
مایکل رایان، مدیر فوریت‌های سازمان جهانی بهداشت گفت: "مقامات چینی اقدامات بسیار سختگیرانه‌ای دارند و مجموعه‌ای از کتاب‌های بازی متفاوت را منتشر کرده‌اند. ما به بررسی کتاب‌های بازی با IOC ادامه می‌دهیم. اطمینان دارم که با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، اقداماتی که برای بازی‌ها در نظر گرفته شده است بسیار سخت‌گیرانه و بسیار قوی هستند و ما در حال حاضر شاهد افزایش خطر انتقال بیماری در این زمینه نیستیم". شرکت‌کنندگانی که واکسینه نشده‌اند باید یک قرنطینه سه هفته‌ای را قبل از اینکه اجازه سفر به اماکن را داشته باشند تکمیل کنند. اقداماتی که قرار است در پکن 2022 اجرا شود، سخت‌تر از المپیک 2020 توکیو عنوان شده است. 
 
۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنيد، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.