رئیس کمیته بین المللی المپیک:کتابهای راهنمای بازی های المپیک "شیوه زندگی است"

رئیس کمیته بین المللی المپیک:کتابهای راهنمای بازی های المپیک "شیوه زندگی است"
توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در آستانه افتتاحیه بازی های زمستانی پکن2022 و در گفتگو ویدئوکنفرانس با کمیته های ملی المپیک، ورزشکاران و نمایندگان حاضر در بازی های المپیک زمستانی اظهارداشت که کتاب‌های بازی ها Play Books باید یک شیوه زندگی باشد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از IOC، در طول این تماس آنلاین، باخ گفت که پکن2022 "اکنون برای همه ما آغاز شده است" و از همه شرکت کنندگان در بازی ها خواست تا قبل از سفر به چین هوشیار باشند. وی اظهارداشت: "ما باید هر کاری انجام دهیم تا مطمئن شویم که رویاهای المپیکی ورزشکاران تنها چند روز قبل از عزیمت از بین نرود. کتاب های بازی فقط یک کتاب قوانین نیستند - اکنون باید یک روش زندگی باشند".
نسخه دوم کتاب‌های بازی ماه گذشته منتشر شد و در آن واکسیناسیون تقویت کننده نیروی کار حاضر در پکن 2022 که وارد سیستم حباب حلقه بسته می‌شوند، حداقل 14 روز قبل از شروع مشخص گردیده است. ورزشکاران، مقامات و خبرنگارانی که در پکن 2022 شرکت می کنند، برای پذیرش در حلقه بسته نیازی به تقویت کننده ندارند. برخی از قوانین کتاب بازی ها در طول تماس ها مورد توجه قرار گرفت و دکتر ریچارد باجت، مدیر پزشکی در تماس نزدیک با فرد کرونا مثبت در نظر گرفته شوندمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند. در همین حال، هر ورزشکار و شرکت‌کننده بازی‌هایی که تست کرونای آنها مثبت بوده و علامتی نداشته باشد، پس از دو نتیجه منفی متوالی تست PCR با حداقل 24 ساعت فاصله بین دو نمونه، از قرنطینه خارج می‌شود.
 
۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.