دوره مربیگری درجه ۲ تنیس با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک پایان یافت

دوره مربیگری درجه ۲ تنیس با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک پایان یافت
 
 
دوره مربیگری Coaching Beginner and Intermediate Tennis Players درجه ۲ تنیس که از هفته گذشته زیرنظر کمیته آموزش مربیان فدراسیون در محل آکادمی ملی المپیک کشورمان آغاز شده بود، روز گذشته و باحضور دکتر سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و دکتر عزیزی رییس فدراسیون تنیس به پایان رسید.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس: در این دوره ۲۵ نفر از مربیان استانهای تهران و البرز حضور داشتند. در مراسم پایانی، رییس کمیته آموزش مربیان به تشریح برنامه های آتی فدراسیون در حوزه آموزش از جمله برگزاری سه دوره مربیگری درجه ۲ در مناطق مختلف کشور و به میزبانی استانهای خوزستان، سمنان و تهران پرداخت. برگزاری وبینارهای پیشرفته ویژه والدین و همچنین مسئولین هیات ها از جمله برنامه های مهم آتی میباشد.
همچنین مقرر شد پیگیری لازم از طرف کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس ایران جهت اخذ میزبانی دوره مربیگری پیشرفته تنیس CAP زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس بعمل آید.
 
دکتر سعیدی ضمن اشاره به اقدامات آموزشی خوب فدراسیون و برگزاری این دوره در محیطی حرفه ای و با کیفیت فنی مطلوب، از فدراسیون تنیس تشکر و قدردانی نمود.
 
در این مراسم که بطور آنلاین از صفحه رسمی فدراسیون پوشش داده شد، از زحمات تیم مدرسین این دوره آقایان سید امیر برقعی، دکتر جواد شفیعی، دکتر مجید مستعان و دکتر مهرشاد پورسعید از طرف فدراسیون و مربیان شرکت کننده قدردانی بعمل آمد.
۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.