دبیر کل شمشیر بازی آسیا:ایران در بازیهای آسیایی شانس کسب مدال در سه اسلحه را دارد

دبیر کل شمشیر بازی آسیا:ایران در بازیهای آسیایی شانس کسب مدال در سه اسلحه را دارد
مهمترین هدف فدراسیون طی 6 ماه آینده حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو است ،چرا که در صورت داشتن بودجه لازم برای اجرای برنامه های خود، در هر سه اسلحه شانس کسب مدال داریم.
علیرضا پورسلمان، دبیرکل کنفدراسیون شمشیر بازی آسیا با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛به همین منظور اردوی تیم های  ملی شمشیر بازی بدون تعطیلی برگزار بوده وبرای ملی پوشان برنامه های برون مرزی مطلوبی در نظر گرفته ایم . به عنوان مثال در اسحله فلوره تیم ملی را به مسابقات کره جنوبی ،چین و سپس ژاپن می فرستیم.
وی ادامه داد:در اسلحه سابر هم تیم ملی را به تایلند و در اپه هم به رقابتها فرانسه می فرستیم که همه دارای رتبه سری Aجهانی می باشند.که البته قصدمان اینست در صورت امکان ملی پوشان اپه را در یک اردوی حداقل یک ماهه در پاریس نگه داریم.
دبیر کل کنفدراسیون شمشیر بازی آسیا در خصوص جذب مربیان مطرح خارجی برای تیم ملی اظهار داشت:در هر سه اسلحه رایزنی هایی با برخی از مربیان مطرح خارجی داشته ایم که بعد از نهایی شدن اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.
نائب رئیس فدراسسیون شمشیر بازی در پایان تصریح کرد:تیم ملی شمشیر بازی ایران از سطح فنی و کیفی خوبی برخوردار است ولی برای موفقیت و کسب مدال در هر سه اسلحه نیاز به بودجه و امکانات کافی داریم تا ضمن جذب مربیان خوب خارجی و حضور مستمر در رقابتهای بین المللی بتوانیم توانمندیهای خود را به نمایش بگذاریم.
۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.