با حضور در آکادمی ملی المپیک:دعوت شدگان به تیم ملی شیرجه نوجوانان تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:دعوت شدگان به تیم ملی شیرجه نوجوانان تست دادند

ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی شیرجه در رده های سنی  C و B (13 تا 15 سال) با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، حمیدرضا نوری سرپرست تیم ملی شیرجه رده های سنی در خصوص آزمون های مذکور و اردوی این تیم گفت: پس از اعلام فراخوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به هیأت های استانی این رشته ورزشی مبنی بر معرفی شیرجه‌روهای منتخب در رده سنی 12 تا 15 سال، در نهایت 10 نفر از سوی این هیأت ها معرفی و از روز گذشته تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی آغاز کردند.
وی افزود: اعضای این تیم که به مدت یک هفته زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین خواهند پرداخت، به منظور ارزیابی کادرفنی از میزان آمادگی جسمانی این عزیزان، زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
حمیدرضا نوری، اسامی ورزشکاران حاضر در این اردو را به شرح زیر عنوان کرد:
محمدصدرا شیخی، محمد رضا صباغی، علی احیایی، محمد بیگلی، عرفان زیادعلی، علی بایگانه، سام واژیر، امیر محمد صالحی، محمد جمشیدی و کیومرث اصلانی.
وی گفت: شهنام نظرپور، مجتبی ولی پور، قائم میرابیان و مهدی سبزه پرور که همگی از قهرمانان و عنوان داران در قاره آسیا هستند، کادرفنی تیم را در این اردوی چهار روزه تشکیل می دهند.
سرپرست تیم ملی شیرجه رده های سنی در ادامه ابراز داشت: بعد از برگزاری لیگ شیرجه که به زودی برگزار خواهد شد، مجدداً فراخوانی به هیأت های استانی ارسال خواهد شد تا چنانچه از مدعیان حضور در اردوی تیم ملی رده های سنی، ورزشکاری جا مانده باشد بتواند به نفرات حاضر اضافه شود.
نوری در رابطه با آخرین اعزام بین المللی و نتایج حاصل شده توسط تیم ملی شیرجه رده های سنی اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا، طی دو سال گذشته رویداد مهم و بین المللی در این رشته ورزشی انجام نشده است و ما اعزامی نداشتیم. اما در آخرین اعزام بین المللی سنین 12 تا 13 سال که سه سال گذشته و جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیای هند انجام گرفت، محمد جمشیدی، سام واژیر و کیومرث اصلانی، هم در تخته و هم در سکو موفق شدند بین سه نفر اول قرار بگیرند.
حمیدرضا نوری سرپرست تیم ملی شیرجه رده های سنی، در پایان و ضمن بیان اینکه از مسئولین هیأت ها در شهرستان توقع همکاری خیلی بیشتری داریم گفت: هنوز محل و زمان برگزاری مسابقات شیرجه رده های سنی 2022 از سوی مسئولین آسیایی این رشته ورزشی اعلام نشده است.

۱ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.