به منظور حضوری موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو؛ نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون‌های شطرنج و هندبال برگزار شد

به منظور حضوری موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو؛ نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون‌های شطرنج و هندبال برگزار شد
در ادامه نشست‌های کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو چین با مسئولان رشته‌های نامزد حضور در این بازی ها، امروز (دوشنبه ۲۹ آذر ماه) نشستی با مسئولان شطرنج و هندبال در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، برخی از مدیران کمیته به همراه مسئولان و کادر فنی رشته شطرنج و هندبال حضور داشتند.

در نشست‌های امروز ابتدا پیمان فخری سرپرست کاروان کتابچه دستورالعمل ستاد برگزاری بازی‌ها را که پیش از این برای فدراسیون‌ها ارسال شده است برای حاضرین مرور کرد؛ این کتابچه شامل قوانین، مقررات، اوزان، مواد هر رشته و زمان برگزاری آن طبق روز و ساعت اعلام شده است.

در ادامه این نشست سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد تیم‌های ورزشی از هم اکنون تا زمان اعزام موظف هستند ۴ مرحله تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک را انجام دهند تا ارزیابی دقیقی از ورزشکاران داشته باشیم.

همچنین فخری با تاکید بر سیاست‌های فنی کاروان در اعزام کاروان کیفی و رشته‌های مدال آور، به بیان تاریخچه حضور هر کدام از رشته‌های فدراسیون‌های مذکور در بازی‌های آسیایی پرداخت.

لازم به ذکر است:در نشست کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی هانگژو با فدراسیون شطرنج حسن تامینی رئیس و شادی پریدر نایب رئیس این فدراسیون حضور داشتند و دیگر نشست کادر سرپرستی با حضور علیرضا پاکدل رئیس، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال آقایان و عزت اله رزمگر  مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان برگزار شد.
۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.