در نشست حیدری با میرشکار مصوب شد؛ تشکیل کارگروه مشترک‌ میان فدراسیون نجات غریق و‌ سازمان حفاظت از محیط زیست

در نشست حیدری با میرشکار مصوب شد؛ تشکیل کارگروه مشترک‌ میان فدراسیون نجات غریق و‌ سازمان حفاظت از محیط زیست
نشست مشترک میان رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم ها ‌و سواحل دریایی با توافق طرفین بر تشکیل کارگروه مشترک به منظور پیگیری فعالیت های فی مابین همراه بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست مهدی حیدری رئیس فدراسیون با داود میرشکار مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی و مهدی بلوکی رئیس کارگروه اکولوژی دریا در محل فدراسیون برگزار شد.
 
در این نشست که امیرحسین فروغ مسئول کمیته غواصی هم در آن حضور داشت در مورد فعالیت های مشترک و لزوم پیگیری آنها بحث و بررسی شد.
 
"سازمان دهی کلوپ های غواصی از حیث اصول زیست محیطی (اصول مورد تاکید سازمان حفاظت از محیط زیست)"، "برگزاری دوره های آموزشی مشترک به منظور آموزش غواصان و در راستای حفظ فضای زیر آب" و همچنین "پاک سازی سواحل دریا و به ویژه مناطق مورد تاکید سازمان حفاظت از محیط زیست" از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بود.
 
به همین منظور طرفین به منظور تسهیل روند پیگیری فعالیت ها بر تشکیل و آغاز به کار کارگروه مشترک میان فدراسیون نجات غریق و غواصی و سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کردند.
۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.