با حضور معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک:بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنساز آکادمی آغاز شد

با حضور معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک:بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنساز آکادمی آغاز شد

باحضور محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش ، جواد شفیعی جانشین مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و کارشناسان مرکز سنجش و آموزش آکادمی ملی المپیک، بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنساز (ویژه آقایان) آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پیش از آغاز این دوره محمدرضا اویسی ضمن خوش آمد گویی به 42 مربی شرکت کننده، توضیحاتی را در خصوص فراخوان و آزمون های ورودی دوره به حاضرین ارائه داد.
وی گفت: کارگاه های آموزشی ستاره داری در طول سال طراحی شده بود که متقاضیان حضور در این دوره 10 روزه که بیش از 100 نفر بودند، ضمن حضور در این کارگاه ها و کسب امتیاز لازم، جواز شرکت در آزمون های ورودی را کسب کردند.
در ادامه و پس از برگزاری آزمون های تئوری و عملی، در نهایت 42 نفر ضمن کسب حدنصاب نمرات، برای حضور در دوره مذکور پذیرفته شدند.
اویسی ضمن اشاره به این موضوع که نمرات داوطلبین حضور در بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنساز آکادمی بسیار به هم نزدیک بود افزود: این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه مدرک آن ارزش بین‌المللی دارد و تمام فدراسیون ها این دوره را به عنوان دوره ای معتبر پذیرفته اند.
وی با بیان اینکه هفته آینده و با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک افتتاحیه رسمی دوره برگزار خواهد شد ابراز داشت: ما در واقع مربی بدنساز تربیت نمی کنیم، شما عزیزان همگی مربی بدنساز هستید. ما سعی می کنیم سطح علمی و عملی شما را بالا ببریم.
معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک در پایان اظهار داشت: در انتهای دوره، دو هفته فرصت خواهید داشت تا در آزمون پایانی که شامل آزمون های تئوری، عملی، کارورزی و برنامه نویسی تمرین خواهد بود شرکت کنید.
در ادامه، جواد شفیعی جانشین مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ضمن ابراز خرسندی از اینکه پس از حدود دو سال برگزاری دوره ها به صورت مجازی (به دلیل پاندمی کرونا) این دوره به صورت حضوری برگزار می شود، توضیحاتی را به شرکت کنندگان و در خصوص نحوه برگزاری دوره ارائه کرد.
حضور منظم در کلاس ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، موضوع کیس استادی و کنفرانس هایی که شرکت کنندگان در طول دوره ارائه خواهند داد، حضور فعال در کلاس ها، معرفی اساتید دوره به عنوان افرادی با تجربه مربیگری در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی و حضور الزامی شرکت کنندگان در 10 ساعت کارورزی مرتبط با کلاس ها، از مهمترین موضوعاتی بود که وی به آن اشاره کرد.
لازم به ذکر است بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک طی روزهای 27 آذر لغایت 8 دی 1400 و از ساعت 8:30 تا 17:00 پیگیری خواهد شد.

۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.