رئیس انجمن تیراندازی جانبازان ومعلولان : سال پرکاری را در پیش داریم

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان ومعلولان گفت: سال 89 برای تیراندازی جانبازان و معلولان، سالی پرکار خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر جلیل کوهپایه زاده اظهار داشت: در طی سال گذشته انجمن تیراندازی فعالیت های بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
دکتر کوهپایه زاده افزود: خوشبختانه با مشارکت باشگاه های فعال در این رشته ، ششمین دوره مسابقات باشگاهی در سه مرحله برگزار گردید و تیم های باشگاهی مازندران، اصفهان و خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: از آن جایی که هدف اصلی و اولیه ما آموزش می باشد، کلاس های مربیگری درجه سه و درجه 2 نیز به مدت یک هفته و به صورت تئوری و عملی در لرستان در جریان بود که در هر دوره 15 نفر موفق به اخذ مدرک گردیدند.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی- آموزشی این انجمن گفت: با تلاش یکی از ورزشکاران ملی پوش و همکاری انجمن تیراندازی ، کتاب آموزشی این رشته تهیه و تدوین شد که هم اکنون نیز مرحله ویرایشی آن به پایان رسیده است.

رئیس انجمن تیراندازی یادآور شد: حاصل مسابقات برون مرزی تیم ملی در سال 88 ، یک طلا، سه نقره و یک برنز بود که امیدواریم در سال پیش رو مدال های بیشتری را کسب کنیم.

دکتر کوهپایه زاده در خصوص اعزام تیم نماینده کشورمان به مسابقات جهانی ترکیش کاپ اضافه کرد: این مسابقات هر دو سال یک بار برگزار می شود و امسال نیز با نظر انجمن و فدراسیون، تیم باشگاهی صدرای زیرآب مازندران در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

کوهپایه زاده تأکید کرد: ماه آینده نیز تیم فولاد سپاهان اصفهان را که در سال 88 موفق به کسب عنوان دوم کشوری شد، به مسابقات آلیکانته اسپانیا اعزام می کنیم.

وی با اشاره به رقابتهای جهانی زاگرب در تیر ماه 89 افزود: این مسابقات پس از بازی های پارالمپیک، جزء پراهمیت ترین رقابت های تیراندازی به شمار می آیند که به همین منظور 3 مرحله اردو پیش از آن برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان ساخت: پس از مسابقات جهانی نیز چهار مرحله اردو جهت رقابت های آذرماه گوانگجو برگزار می کنیم.

وی در خاتمه ضمن اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در دو رده جوانان و بزرگسالان و مسابقات لیگ باشگاهی گفت: تمام توان خود را برای پیشرفت و توسعه تیراندازی جانبازان و معلولان در ایران به کار می گیریم.
۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.