رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت : امیدوارم نماینده شایسته ای باشم / از اعتماد جامعه اسکیت تشکر می کنم

رئیس کمیسیون  ورزشکاران فدراسیون اسکیت : امیدوارم نماینده شایسته ای باشم / از اعتماد جامعه اسکیت تشکر می کنم
فرزاد هوشیدری رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت ضمن قدردانی از جامعه اسکیت کشور بابت اعتمادی که به وی داشته اند ابراز امیدوری کرد که نماینده شایسته ای باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ هوشیدری رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت با بیان این مطلب افزود :باید از جامعه ورزشکاران کشور که در انتخابات کمیسون ورزشکاران فدراسیون اسکیت به بنده اعتماد کردند تشکر کنم  . وی با اشاره به تعداد رأی دهندگان ورزشکار اسکیت هاکی که  بیش از 30 نفر نبود و آن هم مدال آوران طلا و برنز آسیا بودند  و به پشتوانه این سابقه در انتخابات شرکت کردند . افزود :به  همین جهت لازم  دانستم که با توجه به این که جامعه اسکیت را یک خانواده و اسکیت را یک رشته می دانیم و همه در یک خانواده در حال فعالیت هستیم از کمیسیون های دیگر درس بگیریم البته درسی متفاوت از این نوع که اتفاقی که در کمیسیون های دیگر افتاده ما مجدداً رقم نزنیم و بتوانیم کسانی را برای رأی دادن در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت انتخاب کنیم که نماینده تمام ورزشکاران جامعه اسکیت باشند.

 رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت در ادامه اظهار داشت :  متاسفانه در کمیسیون مربیان، مربی های سرشناسی مثل کاوه صدقی که طلای آسیا را با تیم هاکی به دست آورده و یا احسان حبیب آبادی که در اسکیت فری استایل مدال طلای جهان را گرفته است و بسیارمربی های سرشناس دیگر، نادیده گرفته شدند و یا در کمیسیون داوران ، داوران سرشناسی همچمون رامین عتیقه چی که فینال مسابقات جهانی راداوری کرده و تنها مدرس کلاسهای داوری فدراسیون جهانیست یا ملیحه خرم باقری و … امکان حضور در مجمع انتخاباتی از طرف کمیسیون داوران برایشان ایجاد نشده است.

هوشیدری در ادامه افزود : ما سعی کردیم در این روزها که همه در مورد انتخابات صحبت می کنند، ورزشکاران اسکیت هاکی را از این فضا دور نگه داریم. درا ین فضا تمرکز ما بر روی تمرینات و حضوری موفق در مسابقات جام جهانی است . در همین جا به جامعه ورزش کشور قول می دهم که ما در قسمت بانوان و آقایان در هاکی روی یخ سال آینده حتماً مدال خوش رنگی را در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم گرفت و این برنامه کوتاه مدت ما ختم خواهد شد به المپیک ورزش های زمستانی بازی های آسیایی هاکی روی یخ که یک سال و نیم دیگر برگزار می شود و ما در همان مسابقات هم از همین حالا به جامعه ورزش کشور قول مدال می دهیم.

رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون اسکیت با اشاره به برگزاری کمپ های مستمر و تمرینات مفید افزود : . ازمربی های روس برای تمرین با بچه ها دعوت کرده ایم. کمپهای استعداد یابی رایگان را دنبال میکنیم،  یک اعزام خوب به امارات داشتیم و دهها برنامه دیگر که در اسکیت هاکی در حال دنبال شدن هست و انشالله به زودی ثمره این زحمات را خواهیم دید.

وی در خصوص نحوه برگزری انتخابات کمیسیون ورزشکارن و فضای ارام و توام با وفاق این جامعه ورزشی اظهار داشت : با توجه به موارد فوق و با عنایت به انصراف محمد صالحی در اسکیت سرعت نفرات انتخابی ما به عنوان نماینده جامعه ورزشکاران در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت  درجایی که به راحتی میتوانست سه ورزشکار اسکیت هاکی آقایان با مدال طلای آسیا و سه ورزشکار زن اسکیت هاکی با مدال برنز آسیا باشد در راستای ایجاد وفاق و هم دلی در جانعه اسکیت به این شرح می باشد:

اویس حسن زاده اسکیت هاکی گیلان

محمود نیک پور اسکیت نمایشی کردستان

امیر بهزادی اسکیت سرعت چهار محال بختیاری

هانیه آقا محمدی اسکیت هاکی آذربایجان شرقی

مهشید کیایی اسکیت سرعت تهران

لعیا عربی اسکیت فری استایل اصفهان

وی با تاکید بر اینکه جامعه اسکیت ورزشکاران سرشناس بسیاری دارد اقزود :امیدواریم جامعه اسکیت و همه کسانی که به عنوان نماینده از هر استان و هر گروه و نهاد و سازمانی امکان حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت را ه پیدا می کنند به منافع کوتاه مدت و ارتباطات شخصی خود فکر نکنند و کسانی را انتخاب کنند که اگر در این مسئولیت نشستند به دنبال سهم خواهی و تقسیم جایگاه بین خود و حذف دیگران نباشند و همه جامعه اسکیت را مورد توجه قرار بدهند تا با حضور حد اکثری بتوانیم شاهد روزهای بهتری باشیم.

۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.