طی مراسمی با حضور دکتر اردیبهشت انجام شد؛رونمایی از کیت جدید کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی

طی مراسمی با حضور دکتر اردیبهشت انجام شد؛رونمایی از کیت جدید کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی

همزمان با هفته ملی پرستار طی مراسمی با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از کیت جدید کمیته مسابقات این فدراسیون رونمایی شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که در محل ستاد پزشکی ورزشی آزادی برگزار شد، دکتر اردیبهشت ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته ملی پرستار، کمیته پوشش پزشکی مسابقات را یکی از مهمترین کمیته های این فدراسیون عنوان کرد و افزود: یکی از حلقه واسط های ستاد مرکزی و هیات های استانی پزشکی ورزشی با فدراسیون ها و هیات های ورزشی سراسر کشور، کمیته پوشش پزشکی مسابقات است و با توجه به رویکرد فدراسیون مبنی برارائه خدمات به جامعه ورزش کشور ضروری بود که به منظور ساماندهی هرچه دقیق تر فعالیت این کمیته، کیت جدید طراحی و رسما رونمایی شود که این مهم خوشبختانه امروز در این مراسم فرخنده عملیاتی شد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد که برنامه ساماندهی بیش از پیش فعالیت های کمیته پوشش مسابقات همچنان با جدیت و دقت پیگیری شود و جامعه ورزش در سراسر کشور با فراغ بال امر پوشش پزشکی مسابقات را به همکاران ما محول کند.
در این مراسم دکتر تورج ملک محمدی، رئیس کمیته پوشش پزشکی مسابقات، ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استان ها و شماری از همکاران پرستار عضو این کمیته حضور داشتند.

۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.