انتخاب مجدد پارسونز بعنوان رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک

انتخاب مجدد پارسونز بعنوان رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک
ندرو پارسونز، مقام برزیلی، برای دومین دوره چهار ساله متوالی، بار دیگر به عنوان رئیس کمیته بین المللی پارالمپیکIPC انتخاب شد.
 
ا
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز، این تصمیم در بیستمین مجمع عمومی IPC که در حال حاضر به صورت آنلاین برگزار می شد، اتخاذ اتخاذ گردید. پارسونز، یکی از اعضای کمیته بین المللی المپیک (IOC) بدون رای مخالف و 98 درصد آرا موفق به کسب کرسی ریاست IPC شد.  پارسونز در سال 2017 جانشین سر فیلیپ کریون بریتانیایی به عنوان رئیس IPC شد و یک دوره چهار ساله دیگر تا سال 2025 پیش رو خواهددداشت.
اندرو پارسونز سابقه طولانی در مدیریت ورزش داشته است و از سال 2009 تا 2017 به عنوان رئیس کمیته پارالمپیک برزیل خدمت کرده و عضوی از کمیسیون هماهنگی IOC برای بازی های المپیک 2020 توکیو نیز بوده است.
پارسونز پس از انتخاب گفت: "مایلم از اعضای IPC برای حمایت تشکر کنم، انتخاب مجدد به عنوان رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک افتخار مطلق است.  من ۲۴ سال پیش به عنوان یک کارآموز در کمیته پارالمپیک برزیل شروع کردم، بنابراین انتخاب مجدد بعد از آن، چیزی که فکر می‌کنم چهار سال اول موفق بود، فوق‌العاده است، من بسیار خوشحال هستم. این مرکز بسیار جالب و جدید است؛ حضور زنان را بیش از هر زمان دیگری داریم و با ریاست شورای ورزشکاران، هشت ورزشکار سابق پاراالمپیک و یا پارالمپین حضور داریم و این به ما در چهار سال آینده کمک زیادی خواهد کرد". 
 
۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.