رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان ؛جوادی نایب قهرمان جهان شد/ آغاز نقره ای کاروان

رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان ؛جوادی نایب قهرمان جهان شد/ آغاز نقره ای کاروان
میر مصطفی جوادی وزنه بردار کشورمان در رقابت های دسته 81 کیلوگرم گروه A، با ثبت مجموع 367 کیلوگرم، مدال نقره این وزن را به نام خود کرده و اولین مدال را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری ؛در رقابت حرکت یکضرب دسته ۸۱ کیلوگرم، میرمصطفی جوادی موفق شد مدال برنز را به نام خود کند. وی ۱۵۵، ۱۵۹ و ۱۶۳ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد.
 
رقابت در حرکت یکضرب این دسته به قدری نزدیک بود که دو بار رکورد جهان شکسته شد. نماینده مولداوی و بلغارستان در این حرکت اول و دوم شدند که مصاف دیدنی در رکوردشکنی داشتند.
 
در دوضرب جوادی بار دیگر درخشید و این بار دوم شد. وی ۱۹۳، ۱۹۸ و ۲۰۴ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد. نماینده بلغارستان هم رکورد جهان را زد و هم به طلا رسید.
 
در مجموع، جوادی با ثبت مجموع ۳۶۷ کیلو به مدال نقره رسید. کارلوس نصر از بلغارستان و روبو از مولداوی به ترتیب اول و سوم شدند.
 
اولین نماینده ایران در رقابت های بزرگسالان جهان روی تخته رفت. «مرتضی بیگلری» بعد از آسیب دیدگی کتف، موفق به ثبت هیچ حرکتی نشد و از ادامه رقابتها انصراف داد.
۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.