پیام تبریک افشارزاده بمناسب کسب نخستین مدال شنای ایران در مسابقات بزرگسالان آسیا

پیام تبریک افشارزاده بمناسب کسب نخستین مدال شنای ایران در مسابقات بزرگسالان آسیا
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان، کسب نخستین مدال تاریخ شنای ایران در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آبهای آزاد آسیا را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان، کسب نخستین مدال  تیم ملی شنای کشورمان در مسابقات قهرمانی بزگسالان آسیا که در عمان  برگزار شد را تبریک گفت.

در متن پیام افشار زاده آمده است؛

شنا همیشه بعنوان رشته ایی مدال آور در عرصه بین المللی  مورد توجه کشورهای مختلف بوده و  طی سالهای اخیر رشد قابل توجهی  نیز در کشورمان داشته است که با اجرای طرح استعداد یابی و آمورزش شنا در سنین پایه و توجه به پشتوانه سازی می رود تا در آینده ای نزدیک جایگاه  مطمئنی در بین دیگر رشته های مدال آور برای خود  دست و پا کند بطوریکه بعد از سالها چشم انتظاری اینبار  توانست با کسب نخستین مدال برنز خود در رقابتهای بزرگسالان قهرمانی آسیا آنهم در آبهای آزاد،زمینه  ساز شادی دل میلیونها هموطن عزیزمان شود و بارقه امیدی برای کسب مدال در بازیهای آسیایی  پیش رو باشد .
بعنوان خادمی کوچک در ورزش کشور، موفقیت شناگران کشورمان را در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به سازمان تربیت بدنی ،مجموعه عوامل فدراسیون، کادر فنی ،ملی پوشان و جامعه غیرتمند ورزش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بهرام افشارزاده
دبیر کل کمیته ملی المپیک
۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۵:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.