سرپرست فدراسیون گلف:باید ازسالها قبل برای حضور در بازیهای آسیایی برنامه ریزی می شد

سرپرست فدراسیون گلف:باید ازسالها قبل برای حضور در بازیهای آسیایی برنامه ریزی می شد
گلف در آینده نزدیک می تواند حضور شایسته ای در رقابتهای برون مرزی داشته باشد.
کیکاووس سعیدی،سرپرست فدراسیون گلف ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:جلسه با آقای افشار زاده، دبیر کل کمیته بسیار سازنده بود و صحبتهای ایشان مبنی براینکه بازیهای آسیایی گوانگژو، میدان تجربه اندوزی نیست بسیار منطقی است . به هر حال باید از سالها قبل برای شرکت در این رقابتها و کسب مدال در آن برنامه ریزی می کردیم و اعزام ما هم به این رقابتها چیزی جز زنگ تفریح شدن نبود.
وی ادامه داد:در حال حاضر  با توجه به برنامه هایی که آقای اسحاقی برای این فدراسیون در نظر گرفته بودند  کارها را پیش می بریم و در صورت نیاز در برخی زمینه ها با توجه به شرایط، تغییراتی به وجودآورده و آن را باز نگری می کنیم.
سرپرست فدراسیون گلف تصریح کرد: مهمترین هدفم تنظیم برنامه ای برای رشد این رشته در ابعاد همگانی وقهرمانی  و ارائه آن به دکتر سعید لو می باشد که در هفته های آینده این کار صورت خواهد گرفت ، البته برای اینکار ازتجارب تمامی پیشکسوتان این رشته استفاده خواهم کرد.
سعیدی در پایان تصریح کرد:جا دارد از زحمات تمامی مسئولین سابق فدراسیون گلف در جهت رشد و اعتلای این رشته تشکر کنم واین قول را می دهم که درآینده و با به کار گیری از تمامی پتانسل موجود درگلف رشته فوق را در تمامی ابعاد همگانی و قهرمانی اعتلا بخشیده تا انتظارات سازمان را برآورده کنیم.
۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.