جهت حضور در مسابقات جام جهانی:اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند

جهت حضور در مسابقات جام جهانی:اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند

اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که اواخر دی ماه در مسابقات جام جهانی گرجستان حضور پیدا خواهند کرد، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، با پایان یافتن مسابقات المپیک توکیو و گذشت بیش از سه ماه، نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر جهت حضور در مسابقات جام جهانی گرجستان از روز شنبه 13 آذر و با حضور 6 شمشیرباز آغاز شد.
دعوت شدگان به این اردو که تا روز اعزام به مسابقات جهانی سه مرحله اردوی 15 روزه را پشت سر خواهند گذاشت، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
علی پاکدامن، فرزاد باهر ارسباران، محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر در غیاب مجتبی عابدینی مصدوم که بعد از بازی های المپیک به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان مشغول به کار شد، اردونشینان این تیم را تشکیل می دهند.
همچنین امین قربانی که پیش از استعفای پیمان فخری به عنوان مربی در کنار تیم سابر بود، به طور رسمی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کرده و به همراه رضا پیکرآرا کادر فنی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است تمرینات سابریست ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در دو بخش فنی و بدنسازی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
مسابقات جام جهانی شمشیربازی گرجستان 24 دی ماه سال جاری آغاز می شود و تیم ایران با ترکیبی چهار نفره به این مسابقات اعزام خواهد شد.
برنامه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از ابتدای سال جدید میلادی فشرده خواهد شد و اعضای این تیم با حضور در رویدادهای بین المللی پیش رو تلاش خواهند کرد تا علاوه بر حفظ رنکینگ فعلی خود، جایگاه خود را در این رنکینگ بالا ببرند تا در زمان فرا رسیدن مسابقات کسب سهمیه المپیک 2024 کار راحت‌تری را برای کسب سهمیه داشته باشند.

۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.