دکتر صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری:وظیفه ما حمایت از رشته مدال آور وزنه برداری است

دکتر صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری:وظیفه ما حمایت از رشته مدال آور وزنه برداری است
عصر امروز دکتر صالحی امیری ضمن بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری بامسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک: در ابتدای این بازدید علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ضمن خیر مقدم به رییس کمیته ملی المپیک گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی و مشکلات پیش رو برای اعزام تیم ملی گفت و خواستار حمایت بیشتر مسئولین ورزش کشور شد.
سپس رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان ابراز داشت: خوشبختانه فدراسیون در دست مدیری اخلاق مدار است ، مردی که نسبت به این رشته ‌و نتایج آن تعصب دارد که این موضوع بسیار ارزشمند است و سرمایه این رشته به حساب می آید و ما قدردان آن هستیم . 
 
دکتر صالحی امیری ادامه داد: برخی نقد می کنند که وزنه برداری عملکرد خوبی نداشته اما من دفاع کردم.
پاک ترین دوره وزنه برداری ایران مربوط به این دوران است وزنه برداری نباید محکوم شود به عدم‌نتیجه که  این ظلم است تضعیف وزنه برداری  به سود ورزش کشور نیست، وزنه برداری همیشه آبروی ورزش ایران و بعد از کشتی جایگاه دوم مدال آوری بوده تضعیف وزنه برداری خیرخواهانه نیست.
 
 وی گفت:اگر بناست ما سال بعد در هانگژو جایگاه بهتری داشته باشیم وزنه برداری باید سکو داشته باشد باید از وزنه برداری حمایت کنیم،نصراله سجادی مشاور عالی و سرپرست کاروان  بارها به من تاکید  کرد برخواه برترین مربی وزنه برداری است و باید قدردان آن بود.این فدراسیون جسارت داشت ورزش بانوان را ایجاد کرد وغرور و غیرت ایرانی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد حجاب هیچ وقت مانع پیشرفت بانوان ما نیست.
 
وی خاطر نشان کرد:ما اینجا هستیم تا اعلام کنیم کمیته ملی المپیک قدردان شماست و در کنار شماست و هر میزان که در توانمان باشد در کنار شما خواهیم بود،ما نمی توانیم فدراسیون ها را در شرایط سخت رها کنیم رسالت کمیته  ملی المپیک برنامه ریزی ، حمایت ، نظارت و مانع زدایی است،
امسال سال مانع زدایی نام گذاری  شده و چه زیباست و تبدیل به گفتمان شده و از طرف شخص اول کشور مطرح شده و ما نیز موظف هستیم موانع را از سر راه ورزش قهرمانی برداریم.ما قول میدهیم باز هم کمک می کنیم و این‌تیم باید اعزام شود.
 
صالحی امیری خاطر نشان کرد:انگیزه من از حضور در کنار شما تنها خدا قوت گفتن به شما و اعلام حمایت از شما بود،وزنه برداری خیلی ورزش سخت و سنگینی است. مطمین‌باشید این نسل وزنه برداری دنیا را پشت سر میگذارد با این انگیزه و جدیت 
تلاش می کنیم مشکل برطرف شود 
آنچه برای ما اهمیت دارد درخشش وزنه برداری ما در آسیا و جهان است 
من مطمئنم که این تیم در هانگژو قهرمان خواهد بود.
۱۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.