نائب رئیس بانوان کاراته: نگاه ما به کاراته بانوان ساختاری است

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت:قصد داریم با اجرای طرحهای مختلف ورزش کاراته را در بین بانوان همه گیر کنیم.
به گزارش ایما نیوز، پروین کامران  پس از انتخابش به سمت سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته اظهار داشت: برای کاراته بانوان بر اساس اهداف فدراسیون به صورت ساختاری نگاه می کنم.وی ادامه داد: مهمترین هدف ما ارتقای سطح فنی علمی و پژوهشی و پیروزیهای تیم بانوان در کاراته است. قصد داریم در اولین فرصت طرح ایزوی استاندارد مدیریت کیفیت برای ورزش بانوان را پیاده کنیم و اولین فدراسیونی باشیم که در ایران چنین برنامه ای را اجرا می کند.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته در ادامه صحبتهایش افزود: اجرای اخلاق سازمانی از دیگر برنامه های ما برای بانوان کاراته کا است،می خواهیم در این زمینه همایشهای علمی و پژوهشی برگزار کنیم و از تجارب پیشکسوتان، دانشجویان و اساتید دانشگاه استفاده خواهیم کرد. قصد داریم برای اولین بار سفیرانی را از بین مربیان،داوران و ... به عنوان سفیر صلح و دوستی انتخاب کنیم و انجمنی را در همین زمینه تشکیل دهیم. با این کار نشان خواهیم داد که نگاهی صلح طلبانه داریم و امید داریم کشورهای اسلامی هر کدام یک نماینده صلح و دوستی در این انجمن داشته باشند.
کامران ضمن تقدیر از عملکرد نایب رئیس سابق بانوان فدراسیون کاراته گفت:جا دارد از زحمات خانم شاه محمدی تشکر کنم،ایشان 10 سال در فدراسیون کاراته زحمت کشیدند و امیدواریم روزی بتوانیم زحماتشان را پاسخگو باشیم.
وی در پایان در خصوص برنامه هایش برای بانوان محصل نیز گفت: نگاهی ویژه به مناطق محروم و مدارس  خواهم داشت.قصد داریم با راه اندازی سایت با تمامی علاقه مندان کاراته بانوان در ارتباط باشیم و با حضور در استانهای مختلف ورزش کاراته را در امر بانوان همه گیر کنیم.
پروین کامران دارای دان 2 شوتو کان کاراته است و به تازگی به عنوان نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته منصوب شده است.
۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.