بازی های پاراآسیایی جوانان- بحرین؛برپایی کلینیک شبانه روزی فدراسیون پزشکی ورزشی

بازی های پاراآسیایی جوانان- بحرین؛برپایی کلینیک شبانه روزی فدراسیون پزشکی ورزشی

بازی های پاراآسیایی جوانان در شرایطی طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ آذرماه در بحرین برگزار می شود که کلینیک شبانه روزی فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور ارائه خدمات به کاوران کشورمان _کاروان فرهنگی مدافعان سلامت_ در محل دهکده بازی ها برپا شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر صدرالدین آقاخانی و خانم فاطمه ایزک جمالی، گروه پزشکی اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی را تشکیل می دهند.

دکتر حاکمی در خصوص خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران به ویژه در این رویداد گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی در رویدادهای بین المللی بزرگ، پیش از اعزام، حین برگزاری و پس از پایان بازی ها خدمات پزشکی به ورزشکاران کشورمان را به بهترین شکل ممکن و با همه توان ارائه می دهد. در این راستا پس از آن که برای کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان پرونده سلامت تشکیل شد، پس از ورود کاروان به دهکده بازی ها در بحرین، کلینیک فدراسیون در طبقه ۸ واحد ۸۱۴ دایر شد تا به صورت شبانه روزی به اعضای کاروان کشورمان خدمات پزشکی ارائه دهیم.

دکتر حاکمی خاطرنشان کرد: شرکت در جلسات هماهنگی پزشکی و کلاس بندی پزشکی، پوشش پزشکی اردوها و مسابقات ملی پوشان کشورمان نیز در دستور کار کادر پزشکی قرار دارد.

۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.