رئیس انجمن اسکیت هاکی : کادر فنی روسیه‌ای برای تشکیل کمپ ملی اسکیت هاکی به ایران می‌آید

رئیس انجمن اسکیت هاکی : کادر فنی روسیه‌ای برای تشکیل کمپ ملی اسکیت هاکی به ایران می‌آید
کاوه صدقی ، رییس انجمن اسکیت هاکی از حضور کادر فنی روسیه‌ای برای تشکیل کمپ ملی اسکیت هاکی روی یخ در ۱۴ آذر به ایران خبر داد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون اسکیت ؛کاوه صدقی  اظهار داشت: پایان سال ۱۴۰۰ به اعزام تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ به مسابقات جام جهانی قرقیزستان ختم می‌شود. به همین دلیل از ۱۴ تا ۲۲ آذر، گروهی چهار نفره از مربی و بازیکنان روسی وارد ایران می‌شوند.
 
وی افزود: آنها در تهران کمپ تیم‌های ملی را برای دختران و پسران اسکیت هاکی روی یخ برگزار می‌کنند تا نه تنها به افزایش دانش مربیان داخلی بلکه به ورزشکاران هم برای حضور در مسابقات جهانی کمک کنند. بعد از یک هفته از حضور روس‌ها در ایران انتخاب نهایی تیم ملی را خواهیم داشت.
 
رییس انجمن اسکیت هاکی یادآور شد: ۶ ماه اول سال را بخاطر محدودیت‌های کرونا برای برگزاری لیگ‌ها و مسابقات از دست دادیم. انجمن اسکیت هاکی سه زیرمجموعه اینلاین هاکی، رینک هاکی و اسکیت هاکی روی یخ دارد که هنوز تیم ملی رینک هاکی تشکیل نشده و فعلا در حال تهیه کتاب آن هستیم.
 
وی اضافه کرد: در اینلاین و اسکیت هاکی روی یخ در سه رده سنی تیم‌ها تشکیل شده‌اند و در واقع ۱۲ تیم در این ۲ رشته در حال فعالیت هستند.
 
صدقی عنوان کرد: ۶ ماه دوم سال را با حضور تیم‌های ملی زنان و مردان در مسابقات اسکیت هاکی روی یخ کاپ آزاد امارات شروع و بعد از آن هم مسابقات لیگ اینلاین هاکی زنان و مردان را در ۲ دوره برگزار کردیم و ۲ دوره دیگر از آن باقی مانده است. از هفتم تا نهم آذر نیز لیگ اسکیت هاکی روی یخ زنان و مردان را در ایرانمال برگزار می‌کنیم. همچنین کمپ استعدادیابی ملی و مسابقات دستجات آزاد قهرمانی کشور و اردوها را در تمامی رده‌ها و کلاس‌های مربیگری تا پایان سال برپا خواهیم کرد.
 
وی درباره اردوهای ملی‌پوشان اسکیت هاکی روی یخ گفت: این اردوها هر هفته دوشنبه‌ و سه شنبه برای زنان و مردان برگزار می‌شود. همچنین ملی‌پوشان خود را برای حضور در کاپ زنان آسیا فیلیپین و کاپ مردان آسیا سنگاپور در اریبهشت ۱۴۰۰ آماده می‌کنند. بعد از آن ملی‌پوشان باید خود را برای بازی‌های زمستانی چین آماده کنند که هنوز تاریخ آن مشخص نیست. علاوه بر آن کمپ‌های رایگان استعدادیابی را برای رده سنی ۱۴ تا ۱۹ سال برپا می‌کنیم.
 
رییس انجمن اسکیت هاکی خاطرنشان کرد: در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران در اصل از هر استان یک مربی می‌تواند عضو کمیسیون شود و چون در استان تهران ۶ مربی دیگر شرکت کردند از کاندیداتوری استعفا دادم تا جا برای دیگر مربیان باز شود. روسای انجمن‌ها و مربیان تیم‌های ملی در فدراسیون اسکیت هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند و این سمت‌ها افتخاری در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی است.
 
 
 
 
۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.