احسان مهاجر شجاعی:نباید مدال های دوومیدانی به رشته های خاص محدود شود/ در گوانگژو دومدال می گیرم

احسان مهاجر شجاعی:نباید مدال های دوومیدانی به رشته های خاص محدود شود/ در گوانگژو دومدال می گیرم
اگر امکانات باشد و دچار آسیب دیدگی نشوم، می توانم در دو 800 متر و 1500 دو مدال در بازیهای آسیایی کسب کنم.

احسان مهاجر شجاعی، دونده دو 800 متر و 1500 متر قبل از ترک ایران به مقصد سوریه به روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت:دو ومیدانی تازه چند سال است که در سطح تیم ملی رشد کرده و درحال مدال گرفتن در رقابتهای آسیایی و جهانی است پس نباید به این زودیها از آن انتظار داشت درالمپیک هم مدال بگیرد.
وی ادامه داد:البته نباید تنها دلخوش به چند مدال در رشته های خاص دو و میدانی بود، در واقع به شخصه معتقدم دو ومیدانی ما در 20 رشته شانس کسب مدال دارد از طرفی الان سالهاست با توجه به حضور چهرهای قدیمی در تیم ملی، باید برای آنها نفرات جایگزین و مطمئن هم پیدا کرد تا در آینده با کنار رفتن، نفرات قدیمی با یک خلا روبرو نشویم.
دارنده مدال برنز دو 800 متر بازیهای دوحه در خصوص شانس موفقیت تیم ملی دو ومیدانی در بازیهای آسیای می گوید:من دومین مدال ایران را در دو 800 متر در بازیهای آسیایی قبل گرفتم و اینبار برای کسب مدال طلا به گوانگژو می روم البته به شخصه معتقدم نباید با چند مدال خاص آنهم در رشته هایی معدود، انتظاراتمان برآورده شود بلکه باید شانس مدال آوری خود را در رشته های دیگر افزایش دهیم.
مهاجر شجاعی در خصوص وضعیت بدنی خود در تمرینات دمشق می گوید:من در حال حاضر زیر نظر مربی آذربایجانی و در کشور سوریه تمرین می کنم و از وضعیت خوبی هم برخوردارم و در تیرماه به تهران برمی گردم تا در رقابتهای لیگ شرکت کنم.
وی در پایان گفت: بعد از مسابقات لیگ به سوریه می روم تا به تمرینات خودم زیر نظر مربی آذربایجانی ادامه و سپس برای حضور در یک اردوی50 روزه در سوئد به اسکاندیناوی سفر خواهم کرد واحتمالا در مسابقات چند کشور اروپایی نیز شرکت می کنم.
۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.