دیدار رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک

دیدار رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک
رئیس فدراسیون شمشیر بازی و 5 گانه و عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عراق با حضور در کمیته ملی المپیک با رئیس ، نائب رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار وگفت و گو کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، این دیدار با حضور دکتر صالحی امیری رییس ، دکتر کیکاوس سعیدی  دبیرکل و دکترفضل اله باقرزاده  نائب رئیس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون شمشیربازی کشورمان  و زیاد حسن جاسم سلیم رئیس فدراسیون شمشیربازی و 5 گانه عراق و عضو سابق هیات اجرایی این کشور در محل کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد . 
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق اظهار داشت : ما با کشور عراق اشتراکات بسیاری داریم و این کشور و مردمانش را برادر و دوست خود می دانیم و آمادگی داریم همکاریهای دوجانبه در عرصه های ورزشی به خصوص رشته شمشیربازی که کشور ایران در این رشته توفیقات بسیاری داشته را توسعه دهیم . 
دکتر سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به قدرت شمشیربازی ایران در منطقه ، آسیا و جهان اظهار داشت:اگر در المپیک توکیو کم شانسی نمی آوردیم مدال را بدست آورده بودیم . کشور ایران و عراق اشتراکات بسیاری دارند  ، مردم عراق دوست و برادر ما هستند وامیدواریم با مضای تفاهم نامه امروز شاهد اتفاقات خوبی در ورزش شمشیربازی در هر دو کشور باشیم . 
 

رسانه جدید

فضل اله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و نائب رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با اشاره به برگزاری اردوی مشترک تیم های شمشربازی ایران و عراق در محل آکادمی ملی المپیک افزود: با همکاری و حمایت کمیته ملی المپیک این اردو که امروز آخرین روز آن می باشد برگزار شد . امروز هم با امضای تفاهم نامه فصل جدیدی از همکاری های فی مابین در شمشیربازی آغاز خواهد شد که برای هر دو کشور دستاوردهای خوبی  به همراه خواهد داشت . 
در ادامه زیادسلیم  رئیس فدراسیون شمشیربازی و 5  گانه عراق که عضو هیات رئیسه شمشیربازی کنفدراسیون آسیا نیز می باشد ؛ ضمن تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک و فدراسیون شمشیربازی ایران اظهار داشت : اردویی که در تهران داشتیم بسیار مفید بود ، ما درتلاشیم تا با توجه به پتانسیل های فنی و ورزشی در کشور دوست و همسایه ایران از طریق امضای تفاهم نامه همکاریهای بیشتر و گسترده تری حتی در سایر رشته های ورزشی داشته باشیم . 
در پایان دکتر باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان و زیاد سالم رئیس فدراسیون شمشیربازی و 5 گانه عراق تفاهم نامه همکاری امضا کردند . 
 
 
۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.