در حاشیه چهلمین مجمع عمومی OCA؛ تاکید دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر بر افزایش مناسبات ورزشی دو کشور

در حاشیه چهلمین مجمع عمومی OCA؛ تاکید دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر بر افزایش مناسبات ورزشی دو کشور
در ادامه دیدار های رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با مسئولان کمیته های المپیک کشورها و مدیران ارشد IOC در حاشیه چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا،دکتر صالحی امیری با دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به مناسبات مطلوب دو کشور به ارائه گزارش قطر در نشست هیات اجرایی برای میزبانی بازیهای آسیایی اشاره کرد و گفت: برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در قطر نشان دهنده امکانات و برنامه ریزی خوب این کشور است و گزارشی که برای میزبانی بازیهای آسیایی ارائه کردید نشان می دهد همچون بازیهای آسیایی 2006 شاهد یک میزبانی خوب از سوی قطر خواهیم بود.
وی تصریح کرد: تمامی مواردی که مربوط به میزبانی این کشور در بازیهای آسیایی 2030 بود بسیار مطلوب و بدون نقص و در حال توسعه بود و بدون تردید همکاری ورزشی دو کشور می تواند کمک بسزایی در رشد و ارتقاء ورزش یکدیگر نماید.
سپس جاسم جاسم بن راشد البوعینین دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر تصریح کرد: بدون تردید افزایش مناسبات ورزشی باعث افزایش دوستی و صلح جهانی می گردد و همواره بین دو کشور ایران و قطر روابط خوبی حاکم بوده و بالطبع می بایست مناسبات ورزشی دو کشور نیز افزایش یابد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر خاطر نشان کرد: بدون تردید دو کشور ایران و قطر می توانند از ظرفیت های هم استفاده کنند و از افزایش مناسبات ورزشی دو کشور استقبال می کنیم.

۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.