در حاشیه چهلمین مجمع عمومی OCA ؛ دیدار دکتر صالحی امیری با مدیران ارشد IOC

در حاشیه چهلمین مجمع عمومی OCA ؛  دیدار دکتر صالحی امیری با مدیران ارشد IOC
دکتر صالحی امیری در حاشیه چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در دبی با مدیر بخش ارتباطات کمیته های ملی المپیک و مدیر بخش ارتباطات سازمانی و نظارت بر کمیته های ملی المیپکIOC دیدار و گفت و گو کرد .
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان که برای حضور در هشتاد و ششمین نشست هیات اجرایی  و چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک اسیا به امارات سفر کرده در حاشیه برگزاری این نشست با جیمز مک کلود مدیر بخش ارتباطات کمیته های ملی المپیک و جروم پویوی مدیر بخش ارتباطات سازمانی و نظارت بر کمیته های ملی المپیک مدیران ارشد IOC   دیدار و گفت و گو کرد . 
در این دیدار پیاده سازی جنبش المپیک در کنار رعایت  این جنبش در فدراسیون ورزشی ملی کشورمان از مهمترین مباحثی بود که طرفین درخصوص آن بحث و تبادل نظر داشتند . 
بررسی مشکلات و مسایل برخی از فدراسیون های ملی و انجمن ها با همتایان آسیایی و جهانی خود نیز در این دیداراز سوی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان  مطرح وخواستار رفع هر چه سریع تر  این مشکلات از سوی IOC شد که طی آن راهکارهایی از سوی مدیران ارشد IOC  ارائه گردید . 
در این دیدرا مدیران ارشد IOC  ضمن تاکید مجدد بر توسعه همکاریهای فی مابین ؛ از ارتباطات بسیار نزدیک و همکاریهای مجدانه کمیته ملی المپیک ایران  در طی سه سال گذشته  ابراز خوشحالی و رضایت کردند  و اظهار داشتند که امیدواریم این ارتباطات همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد پیاده سازی هر چه بیشتر جنبش المپیک در کشور ایران باشیم 
 
۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.