تقدیر و تشکر کمیته ملی المپیک از دولت و شورای نگهبان

تقدیر و تشکر کمیته ملی المپیک از دولت و شورای نگهبان

در پی تصویب اساسنامه کمیته ملی المپیک از سوی شورای نگهبان، کمیته ملی المپیک طی پیامی از حمایتهای  دولت محترم و شورای نگهبان  جهت تایید اساسنامه کمیته تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به خبر اعلام شده ازسوی دکتر طحان نظیف سخنگوی  شورای نگهبان  مبنی بر اینکه اساسنامه کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان، بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشده و در واقع مورد تایید قرار گرفت که خبر آن هم  بر روی خروجی سایت رسمی  شورای نگهبان قرار گرفت.
بر پایه این گزارش فرایند تصویب اساسنامه کمیته ملی المپیک که یک پروسه 3 ساله بود،روز گذشته به سرانجام رسید.
در واقع اصلاح آن با برپایی جلسات گسترده کارشناسی و طولانی در کمیته ملی المپیک  همراه بود که در نهایت ابتدا به تصویب هیات اجرایی رسید.
سپس اساسنامه فوق در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از سوی کلیه اعضا به تایید رسید و در مرحله سوم هم بمدت یکسال اساسنامه کمیته، در کمیسیون اجتماعی  دولت مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت.
در مرحله چهارم نیز اساسنامه کمیته در صحن دولت مطرح و به تصویب رسید و در سال 1399 به شورای نگهبان ارجاع داده شد که در نهایت با رفع برخی ابهامات و ایرادات جزئی، سرانجام عصر روز گذشته در نشست شورای نگهبان به تصویب و تایید نهایی رسید.
کمیته ملی المپیک  وظیفه خود می داند از حمایت های همیشگی دولت و شورای نگهبان از جامعه ورزش کشور بخصوص  تصویب و تایید نهایی اساسنامه کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر نماید.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.