با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ؛مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان با روسای برخی فدراسیونها دیدار کردند

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ؛مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان با روسای برخی فدراسیونها دیدار کردند

در حاشیه سفر مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان به کشورمان کریستیان کولکسار و بالینت ویکاسی در حضور دکتر صالحی امیری و در محل سالن استاد فارسی با مسئولان فدراسیون های قایقرانی، شنا، تنیس روی میز، کشتی، دوچرخه سواری، والیبال، هندبال و بسکتبال دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای نشست دکترصالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان  اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های دو طرف ، برای همکاری های ورزشی با  اروپا و مجارستان عزم جدی داریم و بدین منظور دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی مسئول پیگیری مصوبات این جلسه خواهند بود و توصیه می کنم از طرف شما هم نماینده ای معرفی شود .
در ادامه این نشت محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جمع و تاکید بر اینکه سفر و نشست مسئولان ورزشی کشورها با یکدیگر باعث پیشرفت های چشمگیر و ارتقاء ورزشی طرفین می شود گفت: والیبال ایران جزو ۷ تیم برتر جهان است و تلاشمان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ است واستراتژی بلندمدت برای والیبال بانوان و والیبال ساحلی داریم.
وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی که در والیبال ما رخ داده  است ناشی از تعاملات خوب با کشورهای دیگر است و در این راستا نیز  آمادگی کامل داریم تا با مجارستان هم در برقراری کمپ مشترک  و برگزاری تورنمنت ها در ارتباط باشیم، بدون شک شاهد ارتقاء والیبال هر دو کشور خواهیم بود.
رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان نیز ضمن استقبال از پیشنهادات داورزنی گفت: ما نیز بایستی به والیبال توجه  بیشتری کنیم البته اخیرا سرمایه گذاریمان در این رشته نیز بیشتر شده است.
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان یکی از هشت رئیس فدراسیون حاضر در این نشست گفت: ما با داشتن بازیکنانی از کشورمان در لیگ تنیس روی میز مجارستان رابطه ی بسیار خوبی با مجارستان داریم. سطح تنیس روی میز مردان ایران با مجارستان بسیار نزدیک است اما در بخش بانوان باتوجه به فاصله ای که میان سطح بازی دو کشور وجود دارد انتظار داریم همکاری های دو جانبه ای صورت بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به افتخارات تنیس روی میز مجارستان در جهان، این کشور را با ۱۶ قهرمانی جهان بعد از چین از پر افتخار ترین کشورهای جهان بر شمرد.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان نیز ضمن ابراز امیدواری برای هرگونه همکاری دو جانبه ای میان دو کشور تاکید کرد:  بازیکنان ایرانی شاغل در مجارستان هرگونه مشکلی داشته باشند مستقیم به کمیته ملی المپیک مجارستان رجوع کنند و همکاری های لازم با آنان صورت می گیرد.
در ادامه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن خیرمقدم به مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان و  تبریک برای کسب مدال های این کشور در بازی های المپیک۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد:  با توجه به موفقیت های کشور مجارستان در قایقرانی نیاز داریم  تا از تجربیات شما در زمینه آموزش به مربیان ایرانی استفاده کنیم و در صورت نیاز بصورت وبینار این دوره ها برگزار شود.در ادامه مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان ضمن موافقت با برگزاری دوره های آموزشی قول حمایت در زمینه تهیه قایق برای قایقرانان ایرانی دادند.
در ادامه نشست محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان خواست تا یک مربی شنا به ایران معرفی کنند و آنان نیز قول همکاری دادند.
 آتیلا واری رئیس فدراسیون واترپلو مجارستان نیز با اشاره به دوران خوش عضویتش در تیم واترپلو گچساران ایران  گفت: از آنجایی که عضو هیئت رئیسه دانشگاه بوداپست هستم از ترم آینده منتظر دانشجویان ایرانی خواهیم بود.
در ادامه نشست ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی ضمن خوشامدگویی به مهمانان با اشاره به  جایگاه ویژه کشتی در ایران افزود: همواره کشتی ایران جزو قدرت های برتر دنیا بوده است و در حال حاضر  بهترین کمپ تیم ملی را در ایران داریم که می توانیم برای برگزاری اردو های مشترک با مجارستان همکاری داشته باشیم و با توجه به قدمت کشتی نیز  می توانیم مربی به مجارستان اعزام کنیم و برای ارتقا کشتی مجارستان همکاری بیشتری داشته باشیم.
کریستیان کولکسار ضمن تبریک ویژه برای افتخارات کشتی ایران گفت: از پیشنهادات شما تشکر ویژه داریم و  به همکاری بیشتر با شما امیدوارم.
در ادامه این دیدار علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیات رئیسه هندبال آسیا ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این نشست گفت: پیش از این با فدراسیون هندبال مجارستان  ارتباطات خوبی داشتیم  اما اخیرا این ارتباطات کمرنگ تر شده و تمایل داریم تا مثل گذشته همکاری داشته باشیم،
در ماه فوریه تورنمنت بین المللی برگزار خواهیم کرد که از تیم ملی جوانان و نوجوانان هندبال مجارستان دعوت میکنم تا در این تورنمنت شرکت کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان اظهار کرد: ما در هندبال سابقه خوبی داریم و بسیار موفق هستیم، امیدوارم ارتباطاتمان با ایران بیشتر شود و حمایت های لازم را خواهیم کرد،همچنین از دعوت شما برای حضور در تورنمنت فوریه تشکر میکنم و شرکت خواهیم کرد.
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در ادامه دیدار با مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان ضمن خوشامدگویی گفت: با استفاده از ظرفیت های دو کشور میتوانیم باعث رشد و توسعه بسکتبال شویم و باتوجه به اینکه مربیان ایرانی تا کنون بارها در دوره های آموزشی مجارستان شرکت کرده اند، توقع داریم تا ظرفیت بیشتری به ما اختصاص دهید، بخصوص در رده پایه و در بخش بانوان  نیاز به کمک داریم.
وی افزود: همچنین مایل هستیم تا بتوانیم در تورنمنت های اروپایی که مجارستان برگزار میکند نیز حضور داشته باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان نیز ضمن ابراز علاقه به همکاری با ایران قول حمایت بخصوص در بخش بانوان و بسکتبال سه نفره داد.
در ادامه شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: بدلیل تراکم زیاد تورنمنت ها  در اروپا و برای حضور در این مسابقات کشورهای آسیایی بدنبال برگزاری کمپ در اروپا هستند و ما نیز خواستار امکان برگزاری کمپ در مجاستان برای شرکت در تورنمنت های اروپایی هستیم و همچنین در زمینه  ساخت پیست های تخصصی نیز نیاز به مشاوره و استفاده از تخصص شما داریم.
رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان در ادامه گفت: از ورزشکاران و مربیان شما برای حضور در کمپ های بلندمدت حمایت می کنیم.
در  پایان این نشست  نیزدکتر صالحی امیری ضمن جمع بندی مباحث از مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان برای حضور در این دیدار تشکر و قدردانی کرد.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.