با حضور رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ؛ از اخرین اردوی بسکتبال بانوان بازدید شد

با حضور رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ؛ از اخرین اردوی بسکتبال بانوان بازدید شد
رییس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی از آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان عصر امروز در محل این فدراسیون بازدید کردند .
 
به گزارش اروابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛  سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی‌پور معاون زنان وزارت ورزش و جوانان، ،طاهره طاهریان نایب رییس ، نصراله سجادی ، محید کیهانی ، علیرضا رحیمی ، علیرضا دادگر ، عبدی افتخاری  اعضای هیات اجرایی ، پیمان فخری ، سید محسن میر  مشاور و مدیر حوزه ریاست، سپیده گلیجانی مقدم  از آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال زنان بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن تشکر از ریاست کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی برای بازدید از اردوی تیم ملی بانوان اظهار داشت  این تیم قرار است در مسابقات کاپ آسیا حضور داشته باشد و این نخستین رویداد رسمی است که بانوان بسکتبال کشورمان در آن حاضر می شوند .پیش از این بدلیل عدم پذیرش حجاب بانوان توسط فدراسیون جهانی بسکتبال این امکان وجود نداشت . 

 

بسکتبال

در ادامه طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از اعضای تیم ملی بسکتبال ، افزود : بسکتبال از جمله رشته هایی هست که رشد خوبی بعد از انقلاب داشته و بدلیل رفع محدودیت ها در فدراسیون جهانی امکان حضور پر قدرت شما در عرصه های جهانی وجود دارد . و برای همه ملی پوشان ارزوی موفقیت کرد . 
مریم کاظم پور معاون زنان وزارت ورزش نیز ضمن ارزوی موفقیت برای بسکتبالیست های شایسته کشورمان اظهار داشت : در ابتدا برای تک تک شما ارزوی سلامتی دارم و امیدوارم با حضور قدرتمند خودتون در این رقابت ها به سقف ارزوهاتون برسید و این حضور مقدمه ای برای رویدادهای آتی باشد . 
در ادامه دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هم خطاب به اعضای تیم ملی زنان گفت: امروز همه همکاران من برای تشکر از شما آمده‌اند و دوست داریم دختران‌مان بدرخشند. آمدم فقط بگویم فراتر از بسکتبال و نتیجه، حضور شما اهمیت دارد. ما باور داریم که داخل کشور تبعیضی بین دختران و پسران وجود ندارد و باید با حضور و تکرار حضور در عرصه‌های بین‌المللی ثابت کنیم که در باور، فسلفه انسان‌شناسی و اخلاقیات‌مان تبعیضی نداریم. بنابراین حضور شما جدای از نتیجه از این نظر برای‌مان مهم است. استرس نداشته باشید. شک ندارم در سال‌های آتی در آسیا می‌درخشید، مدعی المپیک می‌شوید و ما روزی شما را از قاب تلویزیون در المپیک می‌بینیم. اگر در پاریس این اتفاق نیفتد در لس‌آنجلس خواهیم دید چون انگیزه و اراده‌ی دختران ما خیلی زیاد است‌.

 

بسکتبال

 
کیمیا یزدیان طهرانی، یکی از ملی‌پوشان بسکتبال ایران در این مراسم  به عنوان نماینده ورزشکاران ضمن تقدیر و تشکر از تمامی امکاناتی که برای برگزار اردوها و اعزام صورت گرفته درخواست کرد که دیدارهای تدارکاتی بیشتری برای بانوان بسکتبالیست  در نظر گرفته شود که صالحی امیری قول حمایت بیش‌تری از تیم ملی را داد و گفت: برای اردوهای تدارکاتی کمک می‌کنیم تا بخشی از هزینه‌ها را تقبل کنیم و بخشی از هزینه‌ها را هم وزارت ورزش تامین کند. این‌جا به دختران عزیزمان قول می‌دهیم که حتما برای اردوهایی که اعزام خواهید شد، کمک کنیم.

 

بسکتبال

 
۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.