پس از 8 ماه سکوت؛مهندس علی آبادی:شخصا تصمیمی برای رفتن ندارم /دستور رئیس جمهور برای تمام مدیران دولت واجب الاطاعه است

پس از 8 ماه سکوت؛مهندس علی آبادی:شخصا تصمیمی برای رفتن ندارم /دستور رئیس جمهور برای تمام مدیران دولت واجب الاطاعه است
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: هیچ صحبتی از سوی رئیس جمهور مبنی بر استعفای بنده مطرح نشده که اگر ایشان چنین نظری داشته باشند در کوتاهترین زمان ممکن بدان عمل خواهم کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مهندس محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص نشست روز جاری خود با دست اندرکاران فراکسیون اظهار داشت: بنا بر دعوت دوستان محترم حاضر در فراکسیون ،برای انجام هماهنگی های لازم و رسیدن به تعامل مورد نیاز برای حضوری قدرتمندانه در میادین بین المللی ،بخصوص بازیهای آسیایی گوانگجو در مجلس حضور یافتم که نشست بسیار خوبی بود و طرفین بر ایجاد وحدت و اتحاد و همدلی در بین اهالی ورزش تاکید نمودند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از سوی رئیس جمهور دستور ابلاغی مبنی بر استعفای ایشان از کمیته ملی المپیک مطرح شده یا خیر، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ صحبتی در این خصوص از سوی رئیس جمهور مطرح نشده است. اما این را با اطمینان اعلام می کنم که اصولا در این مورد نیازی به دستور رئیس جمهور عزیزمان نمی باشد، بلکه اگر مطلع شوم که ایشان کوچکترین نظری در این زمینه دارند در اولین فرصت ممکن بدان عمل خواهم کرد.

علی آبادی در پایان گفت: دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور عزیز و مردمی ایران اسلامی هستند که در کنارکسب رأیی قاطع از سوی  هموطنانمان ، مورد تایید مقام معظم رهبری نیز بوده و می باشند. بنده خودم را سرباز و خادمی برای این مرز و بوم و در خدمت ریاست محترم جمهوری می دانم و شک نداشته باشید در صورتیکه ایشان نظری در رابطه با این موضوع داشته باشند نسبت به اجرای آن اقدام خواهم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد:نظر رئیس جمهور برای تمام مدیران و مسئولین دولت واجب الاطاعه است و من نیز از این قائده مستثنی نیستم اما هوشمندی ایشان بسیار بالاتر از آن است که بخواهند در این مسائل ورود کنند به همین خاطر به نظر می رسد مطالبی که عنوان شده به هیچ عنوان صحت ندارد، ضمن اینکه جابجایی رئیس کمیته ملی المپیک دارای راه های قانونی مستقل خود است که در اساسنامه این مجموعه ذکر شده و مطمئنا عمل به آن هیچگون تبعاتی نیز برای ورزش کشورمان نخواهد داشت.

البته لازم به ذکر می دانم تا روزی که صلاح  نظام باشد و در کمیته ملی المپیک باشم اجازه دخالت غیر مسئولانه و غیر قانونی به هیچ فرد و گروهی نخواهم داد و طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک نسبت به اداره این مجموعه راسا اقدام خواهم نمود.

۳۱ فروردین ۱۳۸۹ ۱۶:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.