پیمان فخری: هدف حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی هانگژو است

پیمان فخری: هدف حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی هانگژو است
سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو گفت: با همکاری تمامی دست اندرکاران ورزش در راستای حضوری قدرتمندانه در بازیهای آسیایی 2022 گام برمی داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی پس از انتصابش بعنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 گفت: در ابتدا جا دارد از ریاست محترم جناب آقای دکترصالحی امیری و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بابت اعتماد و محول کردن مسئولیت سنگین سرپرستی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های ۲۰۲۲ هانگژو چین تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: هفته آینده نخستین جلسه ستاد کارشناسی و هماهنگی بازی‌های آسیایی را با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهیم داد تا در اسرع وقت رشته‌هایی که شانس حضور در این بازی‌ها را دارند انتخاب کنیم.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو یادآور شد: پس از بررسی دقیق ترکیب رشته های اعزامی به بازی‌های آسیایی، مصوبات را جهت نهایی نمودن در ستاد عالی بازی ها که با حضور وزیر محترم  ورزش و جوانان برگزار خواهد شد مطرح می کنیم تا ترکیب اولیه کاروان مشخص گردد.

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2022

رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با  تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیتهای ورزش و همکاری نزدیک با وزارت ورزش، فدراسیون ها، پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین رسانه ها اظهار داشت: اقدامات اولیه و مکاتبات لازم با کمیته برگزاری این بازی انجام شده و اخیراً نیز کتابچه های فنی مربوط به هر رشته اخذ شد تا به فدراسیون‌های اعزامی ارسال شود اما از این پس با برگزاری جلسات کارشناسی ، کار به صورت جدی تری دنبال خواهد شد.

وی باتوجه به زمان اندک تا آغاز بازی ها افزود: بخش اعظم رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی همان رشته های اعزامی به المپیک هستند که فعالیت هایشان از دو سال پیش با برنامه ریزی کامل استارت خورده و حال تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.از این بابت می توان گفت که زمان زیادی از دست نرفته و می توان با یک برنامه زمان بندی درست امور را به سرانجام رساند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های 2022 هانگژو در پایان تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای اعزام کاروان کیفی و موفق به این بازی ها انجام خواهیم داد و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد مسئولین را با پیگیری دقیق امور و اعزامی بی نقص پاسخ دهم.

۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.