پیش به سوی المپیک نوجوانان؛فرنگی‌کار وزن 42 کیلوگرم: برای رسیدن به المپیک سنگاپور، باید در ازبکستان به فینال برسم

پیش به سوی المپیک نوجوانان؛فرنگی‌کار وزن 42 کیلوگرم: برای رسیدن به المپیک سنگاپور، باید در ازبکستان به فینال برسم
بهروز ملکی پیش از مسابقات گزینشی المپیک نوجوانان گفت: هدف من مسابقات المپیک سنگاپور است پس باید در ازبکستان به فینال برسم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فرنگی‌کار وزن 42 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: برای اولین بار است که در یک مسابقه‌ی خارج از کشور شرکت می‌کنم. شناخت خاصی از حریفانم ندارم ولی با آمادگی خوبی که دارم با تمام قدرت برای رسیدن به مدال طلای مسابقات گزینشی المپیک نوجوانان تلاش می‌کنم هدف من حضور در المپیک سنگاپور و کسب یک مدال خوشرنگ است.
وی افزود: در جریان تمرینات همواره با فرنگی‌کاران سنگین‌تر از خودم سرشاخ می‌شوم تا آمادگی جسمانی من بیشتر از 42 کیلوگرمی‌ها باشد.
ملکی با بیان اینکه شگردهای مختلفی در اردوهای تیم ملی پیدا کرده است تصریح کرد: در کمرگیری و اجرای فن کول‌انداز مهارت خاصی دارم و در حال حاضر نیز روی فنون سر زیر بغل و پیچ پیچک بیشتر تمرین می‌کنم تا این فنون را نیز به شگردهای خودم اضافه کنم.
این فرنگی‌کار اندیمشکی با تشکر از مربیان سازنده‌ی خود که نقش مهمی در راه‌یابی وی به اردوهای تیم ملی داشته‌اند خاطرنشان کرد: هرچند در حال حاضر مدیون مربیان تیم ملی هستم و از آن‌ها مطالب بسیار زیادی را یاد گرفته‌ام ولی مربیان سازنده‌ی شهرستانی من نیز نقش پررنگی در شرایط امروز من داشته‌اند که واقعا از آن‌ها سپاسگزارم. امیدوارم با کسب موفقیت در مسابقات پیش رو اندکی از زحمات آن‌ها را جبران کنم.

۳۱ فروردین ۱۳۸۹ ۱۲:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.