با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک؛ مراسم تجلیل از نام آوران ورزشی نیروی زمینی ارتش برگزار شد

با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک؛ مراسم تجلیل از نام آوران ورزشی نیروی زمینی ارتش برگزار شد
مراسم تجلیل از نام آوران ورزشی و رونمایی از لباس و لوگو جدید باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش امروز (چهارشنبه 5 آبان) با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل و علی دادگر عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و معاون هماهنگ‌کننده کننده این نیرو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، مراسم تجلیل از نام آوران ورزشی نیروی زمینی ارتش با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل و علی دادگر عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ فلاح معاون هماهنگ کننده این نیرو، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح در باشگاه ورزشی نزاجا برگزار شد.
دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در این مراسم اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در حوزه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی نقش قابل توجهی را در سطح کشور ایفا کرده است.
وی با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا با ۳۲ رشته فعال در سطح کشور یکی از باشگاه‌های فعال و مطرح است، گفت: نیروی زمینی ارتش قهرمانان ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف ورزشی از جمله رده‌های آسیایی، جهانی، خصوصا مسابقات ارتش‌های جهان تربیت کرده و پرورش داده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: امروز تعامل و همکاری خوبی بین کمیته ملی المپیک و بخش ورزشی نیرو‌های مسلح وجود دارد و در زمینه اعزام کاروان ورزشی ایران به مسابقات سیزم نیز کمیته ملی المپیک همچون سنوات گذشته حمایت و پشتیبانی‌های لازم را در این رابطه انجام می‌دهد.
وی در پایان گفت: قهرمانانی که در مجموعه بزرگ نیرو‌های مسلح تربیت می‌شوند در واقع سرمایه‌های بزرگی برای ورزش کشور محسوب می‌شوند و می‌توانند در عرصه‌های بین‌المللی همچون بازی‌های آسیایی و المپیک مدال آور و افتخار آفرین باشند.

 رسانه جدید

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم گفت: اهتمام به ورزش در نیروهای مسلح یک توصیه نیست بلکه در واقع یک وظیفه و مأموریت محسوب می شود.

وی افزود: یکی از مولفه‌های اصلی رزم در ارتش های امروز جهان آمادگی جسمانی است؛ ما با در نظر گرفتن این موضوع باید بیش از گذشته به حوزه ورزش توجه داشته باشیم چرا که با ارتقای توان دفاعی ما رابطه مستقیم دارد.

امیر فولادی گفت: اگرچه امروز  با پیشرفت تکنولوژی جنگها و منازعات دیگر با روش های سنتی گذشته که برپایه توان فیزیکی و فردی بود، انجام نمی شود؛ اما در عین حال ارتش و نیروی نظامی زمانی در عرصه نبرد موفق و پیروز خواهد بود که از توان رزمی بالایی برخوردار باشد.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در مسابقات نظامی ارتش های جهان، کشورهایی حائز رتبه های برتر شدند که از توان جسمانی بالایی برخوردار بودند و در واقع عامل اصلی در مسابقات نظامی آمادگی جسمانی و توان رزمی افراد است که سبب کسب رتبه های برتر می شود.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران نیروی زمینی ارتش ، از لباس و لوگوی جدید باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.
 
۵ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.