در حاشیه مسابقات جهانی صورت گرفت؛امضا تفاهم نامه بین فدراسیون تیراندازی ایران و چین

در حاشیه مسابقات جهانی صورت گرفت؛امضا تفاهم نامه بین فدراسیون تیراندازی ایران و چین
در حاشیه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی که در کشور چین در حال برگزاری است تفاهمنامه‌ای مشتمل بر چند بند بین فدراسیون تیراندازی ایران و چین به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در جلسه بین نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی ایران و لی فنگ دبیر کل فدراسیون تیراندازی تفاهمنامه ای به منظور ارتباط بیشتر  بین دو فدراسیون و به تبع آن توسعه جهانی مبتنی بر صلح امضا شد.
تبادل ایده‌ها، منابع، تجربیات و متخصصین ،حمایت از یکدیگر از طریق برنامه‌ریزی‌های مختلف بر این اساس، برگزاری اردوهای تمرینی مشترک، شرکت در مسابقات کشوری طرف مقابل، شرکت در اردوهای کوتاه مدت آموزشی طرف مقابل، اعزام مربی و داور در اردو‌های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک برای توسعه و تهیه تجهیزات  تیراندازی از قبیل سلاح و مهمات ورزشی ازجمله موارد مهمی بودند که  به عنوان زیر شاخه‌های بندهای تفاهمنامه روی آنها توافق شد.
در ابتدای این جلسه نواب نوری تاکید کرد فدراسیون تیراندازی ایران برنامه ریزی گسترده ای برای ارتقای ورزش تیراندازی داشته و تمایل دارد از تجربیات چینی‌ها به دلیل اینکه یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های تیراندازی در آسیا و دنیا محسوب می شود، استفاده کند. در مقابل نایب رییس فدراسیون تیراندازی چین از حضور نوری و اینکه ایران تیم خوبی روانه مسابقات جام جهانی این کشور کرده، تشکر کرد.
دبیر، نایب رییس بانوان و نایب رییس فدراسیون تیراندازی چین و نواب نوری، دبیر فدراسیون تیراندازی ایران و احمد هامونی حقیقت به عنوان خبره ورزش تیراندازی حاضران در این جلسه بودند که در نهایت توافق شد طرفین در زمینه‌های زیر به مدت چهار سال همکاری کنند.
شایان ذکر است تیم ملی تیراندازی ایران  با 14 تیرانداز (11 تیرانداز اهداف ثابت و سه تیرانداز اهداف پروازی) در مسابقات جام جهانی چین حضور دارد.

۳۱ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.