جهت حضور در مسابقات جهانی:تمرینات تیم ملی جودو مردان ناشنوا در آکادمی المپیک پایان یافت

جهت حضور در مسابقات جهانی:تمرینات تیم ملی جودو مردان ناشنوا در آکادمی المپیک پایان یافت

با پایان یافتن اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان آقایان که به مدت شش ماه در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد، امروز اعضای این تیم به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از به تعویق افتادن مسابقات جهانی جودو ناشنوایان به دلیل شیوع کرونا که قرار بود در فروردین ماه سال برگزار شود و اعلام فدراسیون جهانی در خصوص برگزاری این رویداد در آبان ماه 1400، کادرفنی تیم ملی جودو ناشنوایان با اعلام فراخوانی، از کمیته استان‌های سراسر کشور خواست تا نسبت به معرفی استعدادها و مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی جودو ناشنوایان تا اواخر اردیبهشت  اقدام کنند.
در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی که خرداد ماه انجام گرفت، اردوهای آماده سازی این تیم برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جودو ناشنوایان جهان که به میزبانی فرانسه برگزار می شود در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
ورزشکاران اعزامی تیم ملی جودو ناشنوایان آقایان که در مسابقات مذکور در سه بخش کاتا، انفرادی و تیمی حضور خواهند یافت را این نفرات تشکیل می دهند:
علی قنبری در وزن ۶۰ کیلوگرم، مهرداد بوداغی و علی سلحشور منهای ۶۶ کیلوگرم، امیرمحمد دفتری منهای ۷۳ کیلوگرم، مصطفی سفیدی منهای ۸۱ کیلوگرم و مسعود رستگار مثبت ۱۰۰ کیلوگرم  و محمد آسیایی و علیرضا ساعتیان در بخش کاتا،
مسابقات جهانی فرانسه علاوه بر اینکه از جایگاه بالایی برخوردار و کسب مدال در این تورنمنت می تواند آرزوی هر جودوکاری باشد، از این مسابقات می توان به عنوان محکی مناسب برای انتخاب و شناسایی بهترین های این رشته جهت حضور در المپیک ناشنوایان که اسفندماه در برزیل برگزار می‌شود نام برد.
شایان ذکر است: محمدرضا لوئی مقدم به عنوان سرمربی، محمد حسن مجلسی ، مصطفی نمکیان و شهرام نوش‌آبادی به عنوان مربی و محمد حسین جعفری مربی بدنساز تیم، هدایت جودوکاران ناشنوا را در اردوهای این تیم بر عهده داشتند.
مسابقات قهرمانی جودود ناشنوایان جهان 2021، از 5 لغایت 8 آبان ماه در فرانسه برگزار می شود و اعضای تیم ملی جودو ناشنوایان امروز 3 آبان به این مسابقات اعزام می شوند.

۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.